gradski SUV

Testirali smo Renault Captur 1.6 E-Tech Hybrid Techno: Totalno novi izgled, ali i već poznate vrline

S modernijim licem sada izgleda poput ostatka game, a idealan je za grad hibridni E-Tech pogon, koji troši svega 5,6 litara

Test Renault Captur E-tech hybrid
 

 Željko Puhovski/CROPIX

Da hibride uz Toyotu zna napraviti i Renault, znamo već godinama, još od 2020. i pojave prvog Clija E-Tech. Posljednji u nizu dokaza je sredinom prošle godine osvježen i u rujnu na naše tržište pristigli Renault Captur. Promjene su pritom kozmetičke prirode i svode se na potpuno drukčiji prednji kraj, u skladu s novim Renaultima. Umjesto, dakle, zaobljenih linija originalnog Captura iz 2013., koje su se nastavile i na drugoj generaciji 2019., sad su tu ravne, oštre linije dizajnera Gillesa Vidala, kojeg je Peugeotu i Citroenu oteo Renaultov novi šef Luca de Meo.

image

Test Renault Captur E-tech hybrid

CROPIX

Pritom nisu promijenjeni samo prednji odbojnik, maska i svjetla, dakle dijelovi od plastike, nego i poklopac motora. Više nema utor za broj veći kromirani zaštitni znak već ravni rub, a sami znak je premješten niže, na sredinu maske hladnjaka s uskim prorezom. Nova su i diodna svjetla, no u oči najviše upadaju dvije svijetleće strelice u prednjem odbojniku. Captur sad djeluje moderno i potpuno je u skladu s novom generacijom Renaulta, kao što su Scenic, Symbioz i Rafale. Straga je već druga priča, nove su samo diode u postojećim svjetlima i odbojnik oštrijih linija.

image

Test Renault Captur E-tech hybrid

CROPIX

Još je manje novosti u unutrašnjosti. I dalje je tu uspravno ugrađeni središnji zaslon, koji strši visoko iz armature, ali ne zaklanja pogled, kao što je to slučaj u nekim drugim automobilima. I blago je zakrivljen prema vozaču. Tu je i pregledna digitalna instrumentna ploča, doduše ne pretjerano bogata informacijama, što i nije presudno kad je riječ o segmentu B-SUV, u kojem je Captur kod nas lani držao četvrto mjesto s 1266 prodanih primjeraka između čak 39 suparnika, u prvom redu VW T-Crossa, ali i Suzuki Vitare, Dacije Duster, Suzukija SX4...

image

Test Renault Captur E-tech hybrid

CROPIX

Još uvijek su u ponudi 1,0-litreni turbobenzinac sa 91 KS, koji s pogonom na plin razvija 101 KS, dva blaga hibrida sa 140 i 160 KS te puni hibrid sa 143 KS. Potonji, dakako s automatskim mjenjačem, krasio je i testni Captur. S osnovnim paketom opreme Evolution stoji 26.598 eura i od 15 konjskih snaga snažnijeg blagog hibrida skuplji je 1811 eura. Isplati li se, dakle, u startu platiti više da bi se kasnije štedjelo? Ili je u pitanju samo ljepši osjećaj u vožnji?

image

Test Renault Captur E-tech hybrid

CROPIX

Tko se uglavnom vozi gradom i otvorenom cestom, uz rijetke izlete na autocestu, slobodno može računati s prosječnom potrošnjom od svega 5,6 litara, ali i podrškom elektromotora s u svakom trenutku dostupnih 49 KS i 250 Nm, te starter-generatora od 20 KS i 50 Nm. Sjajna stvar za mijenjanje traka u gradskoj gužvi ili ubacivanje sa sporedne na glavnu cestu. Kao da je riječ o električnom automobilu.

image

Test Renault Captur E-tech hybrid

CROPIX

Neće ga, također, pretjerano smetati ni ne baš sprinterske osobine – do stotke stiže za korektnih 10 sekundi. Na autocesti se, međutim, ugodnije osjeća u desnoj traci, a u lijevoj dohvati tek 170 km/h. Potrošnja pritom raste i na više od osam litara, jer se baterija pri stalnoj brzini brzo isprazni, a 1,6-litreni atmosferski benzinac s mršavih 94 KS i 149 Nm teško se nosi s 1,58 metara visokim automobilom i dodatnih sedamdesetak kilograma više težine u odnosu na blagi hibrid 1. 3 TCe – 1370 umjesto 1298 kilograma.

image

Zagreb, 251024.
Auto klub test Renault Captur E-tech hybrid.
Foto: Zeljko Puhovski/CROPIX

CROPIX

Također, valja voditi računa i o prtljažniku, u čije je dvostruko dno ugrađena litij-ionska baterija od 1,26 kWh, pa preostaje ispodprosječnih 326 litara. Blagi hibrid, čija je baterija od samo 0,13 kWh smještena ispod prednjih sjedala, nudi puno prihvatljivije 422 litre i na autocesti se oslanja na 1,3-litreni turbobenzinac TCe sa 158 KS i priličnih 270 Nm, pa ne čudi što potegne do puno uvjerljivijih 204 km/h.

image

Test Renault Captur E-tech hybrid

CROPIX

Captur 1.6 E-Tech

Tehnički podaci

Motor benzinski + 2 e-motora

Cilindri/obujam 4/1598 ccm

Snaga 105 kW/143 KS pri 5600 o/min

Okr. moment 205 Nm pri 3200 o/min

Pogon prednji

Mjenjač automatski

Dimenzije 424 x 180 x 158 cm

Osovinski razmak 264 cm

Prtljažnik 326 litara

Gume 215/55 R18, Conti WinterContact TS870

Težina 1370 kg

Jamstvo 2 godine/100.000 km

Brzina 170 km/h

0-100 km/h 10 sekundi

Potrošnja 5,6 l/100 km

Cijena 26.598 eura

S doplatama 32.080 eura

Serijska oprema Techno - Automatska klima • diodna svjetla • pametni ključ • el. stakla sprijeda i straga • el. podesivi, grijani i sklopivi retrovizori • aut. parkirna kočnica • tempomat • aut. uključivanje svjetala i brisača • bežično punjenje telefona • zatamnjena stražnja stakla • aut. kočenje u nuždi • aktivno zadržavanje voznog traka • pomoć pri parkiranju sprijeda i straga • alu naplaci 18 cola...

Doplate TESTNOG MODELA - Metalik boja i crni krov • el. panoramski krov • aktivni tempomat • držanje vozne trake • nadzor mrtvog kuta • kamera 360 • aut. parkiranje...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
16. svibanj 2025 16:08