rebrending

Brendiraj svoju tvrtku

Pobjednik natječaja je OmoLab iz Splita, tvrtka koja pomaže disleksičarima
Pobjednik natječaja je OmoLab iz Splita, tvrtka koja pomaže disleksičarima

Uskoro na jutarnji.hr pratite prvo live brendiranje tvrtke, tijekom kojeg ćemo u koracima prikazati sve etape razvoja nove brend strategije

Ključne stvari svake tvrtke su kvalitetan proizvod i uspješna priča koja ga približava kupcima. Hanza Media i Fortenova su, u suradnji s partnerima Bruketa&Žinić&Grey i Komunikacijski ured Colić, Laco i partneri, pokrenuli natječaj u kojemu će jednom malom ili srednjem poduzetniku darovati potpuno besplatan brending ili rebranding.

Interes je bio uistinu velik, u samo dva tjedna trajanja natječaja pristiglo je stotinjak prijava, a žiri pred sobom nije imao laganu odluku. Među prijavljenima je bilo zanimljivih ideja i projekata u začetku, ali i onih koji su na tržištu već dugi niz godina i hitno im treba osvježenje brenda. Našli su se tu OPG-ovi, medijski projekti, trgovci, hoteli i apartmani koji trebaju novu strategiju uoči turističke sezone, pa čak i cijele geografske regije, ali i inovativni poduzetnici koji tek pokreću svoju tvrtku.

No, na kraju, žiri je ipak jednoglasno odlučio o pobjedniku – OmoLab komunikacije, splitskoj tvrtci koja je široj javnosti poznata po razvoju alata koji olakšavaju život osoba s disleksijom i drugim teškoćama čitanja i učenja.

Uspjeh na Funderbeamu

Dosad su razvili OmoType sustav fontova prilagođen za osobe s disleksijom i OmoReader mobilnu aplikaciju koja optimizira upotrebu OmoType pisma i to na način da rastavlja riječi na slogove što olakšava ritam čitanja, postavlja pozadinske linije za poboljšanje fokusa i praćenje retka, a animacijom te linije poboljšava se brzina čitanja.

Zagreb, 260319.
Zicer, Velesajam.
Ekipa koja je osmislila aplikaciju OmoReader, instrument za lakse citanje za disleksicare, autor aplikacije je Petar Reic.
Na fotografiji: Ana Marinovic, Zoran Birimsa, Ratko Knezevic i Vanja Andric.
Foto: Ranko Suvar / CROPIX
Ranko Šuvar / Hanza Media
Ekipa koja je osmilila aplikaciju OmoReader: Ana Marinović, Zoran Birimša, Ratko Knežević i Vanja Andrić

„Želimo pokrenuti promjene prevladavajuće društvene paradigme prema djeci s disleksijom i drugim komunikacijskim teškoćama. OmoLab kao odgovor na informacijsku prezasićenost i neuspjele komunikacije, otvara prostor za razmišljanje, emocije i maštu. Usmjereni smo na bitno: individualne slobode, snagu zajedništva, osobna stanja, međuljudske odnose, potrebu za zabavom i dokolicom. Poseban fokus je na komunikacijski deprivilegirane.“, stajalo je u prijavi Omo Laba, koji su inače krajem ožujka na platformi Funderbeam lansirali crowdfunding kampanju za širenje poslovanja na američko i britansko tržište, a uspjeli su prikupiti u samo šest dana maksimalnih 240 tisuća eura.

- Genijalno! Presretni smo i zahvalni na ovoj prilici. Komunikacijski partneri će nam pomoći da ovaj jedinstveni hrvatski projekt postane svjetski. Ovo nam je jedinstvena prilika da dobijemo iznimno vrijednu podršku u stvaranju globalnog brenda i jako nam je drago da je žiri to prepoznao. Vijest o tome da smo odabrani za rebranding nije mogla doći u boljem trenutku. Upravo smo uspješno zatvorili crowdfunding kampanju – izjavio je Petar Reić, osnivač i vlasnik OmoLaba.

Dubinsko skeniranje

OmoReader aplikacija i OmoType font sustav na hrvatskom su jeziku dostupni od prosinca 2018. godine, a trenutno imaju preko 6500 korisnika.

O pobjedniku čiji ćemo brending/rebranding pratiti uživo je odlučio žiri u sastavu Dubravka Jusić, izvršna direktorica marketinga Fortenova grupe, Davor Bruketa, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, Nikola Žinić, kreativni direktor i suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey, Violeta Colić, direktorica Komunikacijskog ureda Colić, Laco i partneri i Gojko Drljača, glavni urednik gospodarskog sadržaja Hanza Medije.

Omo Lab će u narednim danima s najboljim brend i komunikacijskim stručnjacima proći proces koji će uključivati dubinsko skeniranje trenutačnog stanja i introspekciju, razvoj nove brend strategije, zajedničku izradu plana internog i eksternog komuniciranja te vizualni identitet. Sve o procesu brendiranja ove tvrtke, čija nas je ideja potpuno oduševila, pratite uskoro na portalu Jutarnji.hr. kada ćemo organizirati prvo live brendiranje jedne tvrtke u Hrvatskoj. Nakon završene procedure, kada objavimo novu strategiju Omo Laba, za slavlje u povodu početka rada potpuno nove kompanije, pobrinuti će se Fortenova grupa, pokrovitelj cijelog projekta.

Piše: Daria Bertek

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 02:36