SALONA 44

SPLITSKE JAHTE SALONA U AMERICI SU POSTALE KULT Jedrilica S44 je model godine

Salonine jedrilice već su 12 godina vrlo tražene, ali na tržištu SAD-a u posljednje su vrijeme jednostavno procvjetale
 www.salonayachts.com

Salona 44, jedan od šest modela solinskog proizvođača jedrilica AD Boats, dobila je nagradu za najbolji brod u kategoriji Cruiser Racer za 2015. godinu po izboru američkog časopisa Cruise World. Usto, njihova Salona 33 nominirana je za sličan izbor prestižnog časopisa Sailing World.

U solinskoj kompaniji očekuju da će im ova priznanja dodatno poboljšati rezultate s američkog tržišta, gdje već ostvaruju velih dio prodaje i vrlo su zadovoljni suradnjom s tamošnjim zastupnikom.

Restrukturiranje

Poslovanje AD Boatsa u sljedećoj bi godini, nakon restrukturiranja u ovoj, trebala obilježiti nova strategija poslovanja kojom šire svoje proizvodne segmente.

Trenutačno imaju u ponudi šest modela, od 33 do 60 stopa, ali za 2015. godinu najavljuju tri nova modela, kao i izmjene postojećih modela kojima ulaze u nove tržišne niše.

Prije svega, solinska kompanija radi na potpuno novim modelima S39 i S51, čiji bi dizajn i detalji trebali biti predstavljeni do kraja siječnja. Usto, uskoro na tržište izlazi i novi model od 67 stopa, čiji su detalji već objavljeni, otkriva u kratkom razgovoru Ante Radas, generalni direktor AD Brodova.

- S modelom S60 smo ušli u klasu premium performance cruisera, a sa Salonom 67 širimo taj segment - kaže Radas.

Dodaje kako su njihov fokus do sada bili pojedinačni odnosno privatni kupci u kategoriji performance cruisera, odnosno jedrilica s jačim performansama, kojima se može sudjelovati u regatama. Međutim, odgovarajući na potrebe domaćeg tržišta, gdje najveći dio brodova kupuju čarterske kompanije, solinski AD Boats je prilagodio nagrađenu Salonu 44 kako dizajnom tako i cijenom.

Inovacije u krizi

Uz nove, odnosno redizajnirane modele, u AD Boatsu očekuju rast prodaje.

- Nagrade su dokaz kvalitete u izradi i dizajnu te potvrda da nismo posustali i pristali na kompromis u kriznim vremenima te išli nauštrb kvalitete, nego smo razvijali nove inovativne proizvode i zadržali ono u čemu smo prepoznati u čitavom svijetu, a to su kvaliteta i vrhunske jedriličarske performanse - kaže Mirela Marušić, direktorica marketinga u AD Boatsu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 09:56