Iz studentskog banda Afion, koji je u manjim zagrebačkim klubovima poput Papillona izvodio tradicionalne hrvatske i makedonske pjesme, razvio se jedan od zanimljivijih projekata domaće etno scene.
S dvije pjevačice, Lidijom Dokuzović i Marijelom Bagarić, i potpuno akustičnim instrumentarijem u kome dominiraju flauta Tatjane Bijelić i raznovrsne udaraljke, afionci su u nekoliko pjesama s debi albuma dostigli Lidiju Bajuk iz najboljih dana.
"Afion"
Aquarius
U Švigijevoj produkciji i grupnim aranžmanima stopili su se utjecaji preuzeti s recentnijih europskih world music izdanja, ali i neki karakteristični elementi novog američkog folka, pa bi ovaj sekstet, i doma i vani, mogao prosperirati znatno brže od Miroslava Evačića fokusiranog samo na podravski čardaš-blues.
No, afionci bi prije toga trebali pažljivije uskladiti želje i mogućnosti. Vještina pokazana u gotovo besprijekorno osuvremenjenim verzijama međimurskih, slavonskih i bilogorskih pjesama, a najviše kroz "Baroš, oj, Barica" i "Alaj, alaj, Jano", brzo prelazi u početničku nesigurnost na imaginarnom putovanju prema jugoistoku.
Začudni makedonski folk standardi još su pretvrd orah za afionce, pogotovo za ritam sekciju koja se jako namučila s neparnim ritmovima. Kad se njihova "Stamena" usporedi s furioznom interpretacijom iste pjesme na albumu Kočani Orkestra "Alone At My Wedding", ne pomaže ni uobičajeni popust za perspektivne debitante.
Ilko Čulić
S dvije pjevačice, Lidijom Dokuzović i Marijelom Bagarić, i potpuno akustičnim instrumentarijem u kome dominiraju flauta Tatjane Bijelić i raznovrsne udaraljke, afionci su u nekoliko pjesama s debi albuma dostigli Lidiju Bajuk iz najboljih dana.
"Afion"
Aquarius


Afion
|
No, afionci bi prije toga trebali pažljivije uskladiti želje i mogućnosti. Vještina pokazana u gotovo besprijekorno osuvremenjenim verzijama međimurskih, slavonskih i bilogorskih pjesama, a najviše kroz "Baroš, oj, Barica" i "Alaj, alaj, Jano", brzo prelazi u početničku nesigurnost na imaginarnom putovanju prema jugoistoku.
Začudni makedonski folk standardi još su pretvrd orah za afionce, pogotovo za ritam sekciju koja se jako namučila s neparnim ritmovima. Kad se njihova "Stamena" usporedi s furioznom interpretacijom iste pjesme na albumu Kočani Orkestra "Alone At My Wedding", ne pomaže ni uobičajeni popust za perspektivne debitante.
Ilko Čulić
Komentari
0