ŠTEFAN POKRENUO ZAKLADU BUDI FOODIE

KAKO DO KONKURENTNE I PREPOZNATLJIVE GASTRONOMIJE? "Ugostiteljstvo odolijeva pritiscima sa svih strana i ovo što smo pokrenuli korak je naprijed!"

 Biljana Blivajs / CROPIX
Zakladu Budi Foodie utemeljio je Rudolf Štefan, da omogući obrazovanje i usavršavanje mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu. Zaklada osigurava financijske potpore talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim restoranima i akademijama, što će pridonijeti daljnjemu razvoju i podizanju kvalitete hrvatske ugostiteljske ponude.

"Ako se neke stvari ne počnu značajnije mijenjati, po meni će do 2022. većina naših restorana i kolega zatvoriti" napomenuo je chef Rudolf Štefan, vlasnik i glavni kuhar Pelegrinija, godinama vodećega hrvatskog restorana, a odnedavno i nositelja jedne Michelinove zvjezdice, što ne čudi budući da govorimo o ogromnim davanjima, pritiscima sa svih strana i lošim odnosima između proivođača, dobavljača i ugostitelja. Nadodao je kako je vrlo bitno stvoriti dobre odnose i veze s malim proizvođačima jer na taj način naša gastronomija može postati konkurentna na tržištu.

"Nije bit u zvjezdicama nego u dovođenju više gourmet gostiju, a za to moramo imati dobar proizvod. U našem skromnom životu kakav jest možda ne možemo stvoriti čuda, ali ako na vrijeme uvidimo neke probleme ne smijemo čekati, već napraviti ono što možemo. Mi smo krenuli s dobrom namjerom otvaranjem ove zaklade i ako krenemo školovati 10 ljudi sljedećih pet godina, dobili smo deset novih stručnjaka u zemlji koji mogu nešto pomaknuti!" zaključio je Štefan.

Split, 121217.
Bozicno kuhanje sa Rudolfom Stefanom u Miele Showroomu.
Na fotografiji: Rudolf Stefan sa svojim pomocnicima
Foto: Nikola Vilic / CROPIX
Nikola Vilic / Cropix

Naime, zakladu Budi Foodie utemeljio je Rudolf Štefan, da omogući obrazovanje i usavršavanje mladih talenata u gastronomiji i ugostiteljstvu. Zaklada osigurava financijske potpore talentima u dobi od 16 do 26 godina za obuku i profesionalno usavršavanje u najboljim svjetskim restoranima i akademijama, što će pridonijeti daljnjemu razvoju i podizanju kvalitete hrvatske ugostiteljske ponude.

Coca-Cola HBC Hrvatska znatan dio prihoda ostvaruje u ugostiteljstvu i turizmu zbog čega neprestano pomaže njihov razvoj. Istodobno je u svojim društveno odgovornim projektima među ostalim usmjerena na mlade i razvoj njihovih vještina i talenata kako bi se povećala zapošljivost mladih te im pomogla u izgradnji uspješnih karijera.

„Suradnja sa zakladom Budi Foodie za nas je logičan korak jer objedinjava naša nastojanja da pridonesemo razvoju hrvatskoga turizma i pomognemo mladima u profesionalnome razvoju. Nedostatak obrazovane radne snage jedna je od velikih prijetnja daljnjemu razvoju turističkoga i ugostiteljskoga sektora, pa ovom suradnjom želimo pridonijeti rješavanju toga problema. Coca-Cola HBC Hrvatska ima bogato i široko znanje o ugostiteljskome kanalu te najsuvremenijim svjetskim trendovima i rado ga dijelimo s našim kupcima i drugim zainteresiranim dionicima te ćemo se na tome području i dodatno uključiti. Pripremamo projekte kojima ćemo naše potencijale, bogato i široko znanje staviti u službu kvalitetnijega obrazovanja mladih na njihovu korist, ali i korist poslodavaca u turizmu i ugostiteljstvu“, najavila je Ruža Tomić Fontana, glavna direktorica Coca-Cole HBC za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.

„Budi Foodie želi omogućiti stvaranje novih generacija vrhunskoga ugostiteljskog profesionalnog kadra. Želimo graditi pozitivan stav među mladim ljudima o gastronomiji i ugostiteljstvu te im ukazati da je to izvrstan karijerni odabir koji omogućuje dinamičnu radnu okolinu, kreativno izražavanje, neprestano učenje te razmjenu znanja i iskustava s kolegama iz inozemstva”, istaknuo je Štefan.

20.09.2018., Sibenik
Humanitarni marendin sa fondacijom Budi Foodie u restoranu Pelegrin
Photo: Hrvoje Jelavic/PIXSELL
PIXSELL

Marendin u restoranu Pelegrini počeo je tvrdim i meko kuhanim jajima i pršutom, na koje se nastavio bogati slijed ribljih jela – kamenice, dagnje s porilukom i pancetom, marinirane srdele s povrćem, riblja marinada s grahoricama i tart od dagnja. Nakon toga su posluženi i juha s kuhanim (lešo) mesom, bakalar na brudet, ragu od sipe, jota, piletina i paprika. Marendin je završen uz lisnato tijesto i kremu od smokava te slatke bajame i limun. Daroviti barmen Roman Rabik za dobrodošlicu je poslužio Jutrinni u Pelegriniju, koktel nadahnut kultnim Bellinijem, a uz desert je savršeno uklopio džin, pojačan ličkim kozjim sirom, tonicom, sokom od limuna, bitterom od šljive i pjenom od hvarskoga rogača u koktelu Goat on the rocks.

"Zašto format marendina? Šibenik je težački je grad i uvijek se sve nekako dešavalo uz marendu! Hrana koju smo poslužili, hrana je moga djetinjstva, ono što sam ja jeo kao dijete, poslužili smo danas ovdje od srca!" srdačno je zaključio chef Štefan.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. travanj 2024 20:07