Jutro je prošli petak u zagrebačkoj Dalmatinskoj ulici započelo uz stihove Dobriše Cesarića i njegove ''Male kavane''. Caffe bar Drama bila je mjesto gdje se dijelilo proljetno nadahnuće i uživalo u stihovima, ali i pila nova Julius Meinl Classic Collection Orient Express kava koja je kreirana isključivo za hrvatsko tržište. Ovo je prvi put da Julius Meinl kreira kavu baš za jedno lokalno tržište, a mi smo malo dragocjenog vremena uspjeli ukrasti Luigiju Simonetti, predsjedniku Uprave kompanije Julius Meinl Hrvatska.
''Orient Express kava je spoj inovativnih sorti kave, a može se pripremati na ''turski'' način. Na ovim prostorima ljudi vrlo često kavu pripremaju upravo na taj način i to iskustvo prilično cijene. Zato smo željeli proizvesti spoj inovacije i tradicije, a vjerujemo kako je Orient Express upravo takva kava'' – rekao je Simonetta.
Ova je kava rezultat praćenja svjetskih trendova u industriji kave te pažljivog osluškivanja potreba potrošača i zaljubljenika u dobru kavu.
''Odlučili smo se za posebne sorte kave i uspjeli pronaći partnera u Hrvatskoj koji kavu melje na poseban način, kamenim mlinovima, onima koji se inače koriste za mljevenje žitarica te proizvodnju brašna. To rezultira savršeno sitno mljevenom kavom koja podsjeća na prah'' – istaknuo je Simonetta.
Inače, Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju, napišu svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Tako će biti i ove godine 21. ožujka. Uživajte u jedinom danu u godini kada stihovi vrijede više od novca.
Kava na dar za napisani stih
Stihovi su glas duše, jedinstveni u svojoj ljepoti. Osvajaju mnoga srca, uz njih se rađaju ljubavi, dijeli sreća, a pamte se zauvijek. Mirisna kava, dodir pera i zagrljaj inspiracije - nit su vodilja ovogodišnje Julius Meinl globalne kampanje: "Platite kavu stihom", koja svake godine 21.3, na Međunarodni dan poezije nadahnjuje tisuće ljudi diljem svijeta na "skladanje" najljepših stihova.
Julius Meinl već šestu godinu poziva sve ljubitelje kave da zagrle svoju inspiraciju i ispišu na papir svoj stih te njime plate kavu ili čaj. Kampanja se provodi u više od 40 zemalja svijeta, a u Hrvatskoj ljubitelji kave mogu svratiti 21. ožujka u jedan od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata i u njima zamijeniti svoje stihove omiljenim napitkom.
Sve koji se uključe i u ovu kampanju očekuje i nagradni natječaj. Julius Meinl za najljepši stih poklanja u svakom od 150 Julius Meinl partnerskih ugostiteljskih objekata po jedan Inspresso aparat za kavu s kapsulama.
Popis lokacija koje se uključuju u kampanju možete pogledati na web stranici: https://www.meinlcoffee.com/hr/poezija/eventi-o-poeziji/pay-with-a-poem-2019/
“Umjetnost je za Julius Meinl oduvijek imala iznimno važnu ulogu. Često surađujemo s umjetnicima, jer naša kava nije samo kofeinski napitak, već je stoljećima izvor nadahnuća mnogim pjesnicima, umjetnicima, no i svima ostalima, koji otkrivaju pjesmu svoje duše. Umjetnost se već 157 godina suptilno provlači kroz dizajn naših šalica, logotipa i pakiranja. Jako smo ponosni na činjenicu da je tradiciju kulture bečke kavane, čiji smo ambasadori, 2012. godine zaštitio UNESCO kao nematerijalnu baštinu”, naglasio je gospodin Luigi Simonetta, predsjednik Uprave Julius Meinl Hrvatska.
Kako bi dodatno naglasila svoju povezanost s umjetnošću i umjetnicima, tvrtka Julius Meinl kao globalnog brand ambasadora za 2019. godinu angažirala je Toma Odella, pjevača s platinastom nakladom i autora velikog hita Another love. On rado ističe da mu se osim kavana i poezije jako sviđa ideja da se manje vremena provodi na mobitelima, a više uživajući u kavi u društvu prijatelja.