Osim što su poznati po kvalitetnim ribljim proizvodima, koje sada prodaju na čak 15 lokacija, Fisherija je posljednjih godina postala mjesto gdje se odlazi po kvalitetan i svjež sushi2go po korektnim cijenama. Bilo da je u pitanju brzinski gablec ili šarolikim izborom želite zadiviti ekipu koju okupljate oko stola u svom domu, njihovi sushi boxevi dobra su opcija za svaku priliku, u što smo se nebrojeno puta do sada uvjerili i sami. Prednosti njihovih kutija leže upravo u tome što veliku pažnju pridaju kvaliteti i sushi svakodnevno rade svjež, oblikuju ga ručno i puno pozornosti poklanjaju svakoj pojedinoj namirnici, što se zatim osjeti u svakom zalogaju i što su nam još jednom dokazali pri nedavnom obilasku njihove proizvodnje.
Kako nam je rekla Zrinka Vidošević, voditeljica marketinga i PR-a za ORKA Grupu, zbog širenja poslovanja uveli su i noćnu smjenu, kako bi bio osiguran kontinuitet i svježina za sve poslovnice i food courtove.
Sve počinje filetiranjem ribe, koju kupuju u komadu i na veličinu pogodnu za slaganje u rolice režu ga ručno. Jedini postupak koji se obavlja strojno je priprema riže, kako bi bila raspoređena što pravilnije, ali se zatim ponovno rola ručno, što naglašavaju i svojim sloganom ‘rolled with love‘.
"Možda svaka i ne bude savršena, ali to je baš zato što su je radile ljudske ruke. Na to smo zbilja iznimno ponosni."
Osim toga, Zrinka dodaje i kako im je jako važno slušati potrebe i želje kupaca pa su tako nedavno ponovno u ponudu uveli i box samo s tunom, jer je on bio izrazito tražen. Uveli su i snack box za mlade, jer sve više mlađe populacije umjesto pekarnica bira sushi. Taj box prodaju po pristupačnijoj cijeni i dizajnom je zabavniji od klasičnog, prilagođen populaciji kojoj je namijenjen. Sastoji se od osam rolica i dolazi u nekoliko kombinacija.
"Naravno, i tu smo beskompromisni kada je u pitanju kvaliteta, a posebno nam je drago što kupci, stariji i mlađi, naše proizvode smatraju dobrom vrijednosti za novac", objasnila je Zrinka.
No osim sushija, ponose se i drugim proizvodima, među kojima se nalaze tortilje i salate, koje su također idealne za usputni, a hranjiv i ukusan gablec u pauzi od posla. Salate dolaze u tri varijante – s tunom i tjesteninom, grahom, kukuruzom i ljubičastim lukom, s krumpirom i lososom te s kozicama i Venere rižom. Tortilje dolaze u dvije varijante - s kozicama, salatom, avokadom, prženim lukom i krastavcima i s lososom, feta sirom, tzatziki umakom, krastavcima i salatom. Obje su hladne i mogu se jesti s nogu, pa su prilično dobra opcija za jednostavan, a ukusan obrok u svakodnevnoj žurbi.
Na kraju, poseban interes kod kupaca pobudio je i brancin iz lokalnog uzgoja.
"To nam je najnoviji proizvod i drago nam je vidjeti da su i ovdje kupci prepoznali kvalitetu. Dolazi iz Jadranskog mora, a mi ga onda ovdje filetiramo i brzo zamrzavamo. Kao i kod svih drugih proizvoda, iznimno nam je važna svježina i takav, odmah obrađen, odlazi u naše poslovnice gdje ga zatim kupci mogu kupiti", objasnila je Zrinka Vidošević.
I dok smo vrijedne zaposlenike vođene Anjom Trputec, voditeljicom proizvodnje i kontrole kvalitete u Fisheriji, promatrali kako pažljivo rolaju, a zatim pakiraju sushi, postalo nam je jasno ono o čemu nam je Zrinka cijelo vrijeme govorila. Ovdje je sve podređeno kvalitetnoj izvedbi i izvrsnosti, koje ne bi bilo bez iste takve namirnice. Također, dok slušamo kako o proizvodima govori Zrinka, jasno nam je da je kupac uvijek na prvom mjestu, da se njegove želje slušaju i da je upravo to, uz sve ostalo, najveća snaga Fisherije koja se posljednjih godina nametnula i ostala najpoznatija po dobroj hrani upakiranoj u uvijek uzbudljiv brend koji neprestano donosi novitete.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....