SUSHI BEZ GREŠKE

Kvaliteta namirnica, ručna izrada i kupci na prvom mjestu tri su tajne uspjeha Fisherije

 Biljana Blivajs/Cropix
U proizvodnji Fisherije sushi se mota ručno, a velika pažnja posvećuje se i podrijetlu te kvaliteti namirnice. I baš zato je provjereno dobar izbor za svaku prigodu...
U proizvodnji Fisherije sushi se mota ručno, a velika pažnja posvećuje se i podrijetlu te kvaliteti namirnice. I baš zato je provjereno dobar izbor za svaku prigodu...

Osim što su poznati po kvalitetnim ribljim proizvodima, koje sada prodaju na čak 15 lokacija, Fisherija je posljednjih godina postala mjesto gdje se odlazi po kvalitetan i svjež sushi2go po korektnim cijenama. Bilo da je u pitanju brzinski gablec ili šarolikim izborom želite zadiviti ekipu koju okupljate oko stola u svom domu, njihovi sushi boxevi dobra su opcija za svaku priliku, u što smo se nebrojeno puta do sada uvjerili i sami. Prednosti njihovih kutija leže upravo u tome što veliku pažnju pridaju kvaliteti i sushi svakodnevno rade svjež, oblikuju ga ručno i puno pozornosti poklanjaju svakoj pojedinoj namirnici, što se zatim osjeti u svakom zalogaju i što su nam još jednom dokazali pri nedavnom obilasku njihove proizvodnje.

image
Biljana Blivajs/Cropix

Kako nam je rekla Zrinka Vidošević, voditeljica marketinga i PR-a za ORKA Grupu, zbog širenja poslovanja uveli su i noćnu smjenu, kako bi bio osiguran kontinuitet i svježina za sve poslovnice i food courtove.

Sve počinje filetiranjem ribe, koju kupuju u komadu i na veličinu pogodnu za slaganje u rolice režu ga ručno. Jedini postupak koji se obavlja strojno je priprema riže, kako bi bila raspoređena što pravilnije, ali se zatim ponovno rola ručno, što naglašavaju i svojim sloganom ‘rolled with love‘.

"Možda svaka i ne bude savršena, ali to je baš zato što su je radile ljudske ruke. Na to smo zbilja iznimno ponosni."

image
Biljana Blivajs/Cropix

Osim toga, Zrinka dodaje i kako im je jako važno slušati potrebe i želje kupaca pa su tako nedavno ponovno u ponudu uveli i box samo s tunom, jer je on bio izrazito tražen. Uveli su i snack box za mlade, jer sve više mlađe populacije umjesto pekarnica bira sushi. Taj box prodaju po pristupačnijoj cijeni i dizajnom je zabavniji od klasičnog, prilagođen populaciji kojoj je namijenjen. Sastoji se od osam rolica i dolazi u nekoliko kombinacija.

"Naravno, i tu smo beskompromisni kada je u pitanju kvaliteta, a posebno nam je drago što kupci, stariji i mlađi, naše proizvode smatraju dobrom vrijednosti za novac", objasnila je Zrinka.

image
Biljana Blivajs/Cropix
image
Biljana Blivajs/Cropix

No osim sushija, ponose se i drugim proizvodima, među kojima se nalaze tortilje i salate, koje su također idealne za usputni, a hranjiv i ukusan gablec u pauzi od posla. Salate dolaze u tri varijante – s tunom i tjesteninom, grahom, kukuruzom i ljubičastim lukom, s krumpirom i lososom te s kozicama i Venere rižom. Tortilje dolaze u dvije varijante - s kozicama, salatom, avokadom, prženim lukom i krastavcima i s lososom, feta sirom, tzatziki umakom, krastavcima i salatom. Obje su hladne i mogu se jesti s nogu, pa su prilično dobra opcija za jednostavan, a ukusan obrok u svakodnevnoj žurbi.

Na kraju, poseban interes kod kupaca pobudio je i brancin iz lokalnog uzgoja.

"To nam je najnoviji proizvod i drago nam je vidjeti da su i ovdje kupci prepoznali kvalitetu. Dolazi iz Jadranskog mora, a mi ga onda ovdje filetiramo i brzo zamrzavamo. Kao i kod svih drugih proizvoda, iznimno nam je važna svježina i takav, odmah obrađen, odlazi u naše poslovnice gdje ga zatim kupci mogu kupiti", objasnila je Zrinka Vidošević.

image
Biljana Blivajs/Cropix

I dok smo vrijedne zaposlenike vođene Anjom Trputec, voditeljicom proizvodnje i kontrole kvalitete u Fisheriji, promatrali kako pažljivo rolaju, a zatim pakiraju sushi, postalo nam je jasno ono o čemu nam je Zrinka cijelo vrijeme govorila. Ovdje je sve podređeno kvalitetnoj izvedbi i izvrsnosti, koje ne bi bilo bez iste takve namirnice. Također, dok slušamo kako o proizvodima govori Zrinka, jasno nam je da je kupac uvijek na prvom mjestu, da se njegove želje slušaju i da je upravo to, uz sve ostalo, najveća snaga Fisherije koja se posljednjih godina nametnula i ostala najpoznatija po dobroj hrani upakiranoj u uvijek uzbudljiv brend koji neprestano donosi novitete.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 10:19