Pred prepunim zagrebačkim Riverside Gardenom službeno je predstavljen Lemonish - novi brend u kategoriji gaziranih pića, koji dolazi iz portfelja Atlantic Grupe. U pitanju je, zapravo, gazirana limunada koja sadrži sok cijelog limuna u jednoj boci, dok veliko pakiranje sadrži sok tri cijela limuna. Lagano je i osvježavajuće, taman idealno za nadolazeće sve toplije dane.
Predstavljanje ovog osvježavajućeg pića okupilo je brojne goste na opuštenom druženju uz koncert grupe TBF, a tom su se prilikom mogli degustirati Lemonish i kokteli na bazi Lemonisha, koji su pokazali da ova gazirana limunada nije samo još jedna limunadica.
"Stvarajući Lemonish na prvom nam je mjestu bilo ponuditi ljubiteljima gaziranih pića proizvod pored kojeg neće morati vagati između finog okusa i kalorijskog unosa u nastojanju zdravijeg načina života što nam je u današnje vrijeme sve bitnije. U našu smo gaziranu limunadu ubacili sok cijelog limuna, dodali osvježavajuće mjehuriće, a kalorije sveli na minimum. Tako se rodio Lemonish, niskokalorično piće odvažnog i sočnog okusa, bez umjetnih sladila. Lemonish nije samo limunada – to je stav, osjećaj ravnoteže i uživanja u životu bez kompromisa", istaknula je Laura Bortas, starija voditeljica razvoja robne marke u Atlantic Grupi i dodala: "Uvjereni smo da će u nadolazećim sunčanim danima Lemonish biti osvježenje koje miriše na ljeto i izbor svih potrošača koji traže manje kalorija, uz beskompromisno dobar okus", poručila je Laura Bortas.
Osvježavajuće okuse limun i limun&bazga potrošači mogu pronaći u pakiranjima od 0,4L i 1,25L PET.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....