ISPROBALI SMO

Na tržište je stiglo novo piće! Lemonish je gazirana limunada stvorena za toplije dane, ali i pripremu koktela

Na predstavljanju Lemonisha isprobali smo i dva koktela, od kojih nam se posebno svidio onaj koji podsjeća na omiljeni štrukani pelin

Pred prepunim zagrebačkim Riverside Gardenom službeno je predstavljen Lemonish - novi brend u kategoriji gaziranih pića, koji dolazi iz portfelja Atlantic Grupe. U pitanju je, zapravo, gazirana limunada koja sadrži sok cijelog limuna u jednoj boci, dok veliko pakiranje sadrži sok tri cijela limuna. Lagano je i osvježavajuće, taman idealno za nadolazeće sve toplije dane.

Predstavljanje ovog osvježavajućeg pića okupilo je brojne goste na opuštenom druženju uz koncert grupe TBF, a tom su se prilikom mogli degustirati Lemonish i kokteli na bazi Lemonisha, koji su pokazali da ova gazirana limunada nije samo još jedna limunadica.

image
Ustupljena Fotografija/
image

lemonish, atlantic

"Stvarajući Lemonish na prvom nam je mjestu bilo ponuditi ljubiteljima gaziranih pića proizvod pored kojeg neće morati vagati između finog okusa i kalorijskog unosa u nastojanju zdravijeg načina života što nam je u današnje vrijeme sve bitnije. U našu smo gaziranu limunadu ubacili sok cijelog limuna, dodali osvježavajuće mjehuriće, a kalorije sveli na minimum. Tako se rodio Lemonish, niskokalorično piće odvažnog i sočnog okusa, bez umjetnih sladila. Lemonish nije samo limunada – to je stav, osjećaj ravnoteže i uživanja u životu bez kompromisa", istaknula je Laura Bortas, starija voditeljica razvoja robne marke u Atlantic Grupi i dodala: "Uvjereni smo da će u nadolazećim sunčanim danima Lemonish biti osvježenje koje miriše na ljeto i izbor svih potrošača koji traže manje kalorija, uz beskompromisno dobar okus", poručila je Laura Bortas.

Osvježavajuće okuse limun i limun&bazga potrošači mogu pronaći u pakiranjima od 0,4L i 1,25L PET.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2025 05:23