HMMM...

Neizvjesna sudbina pekmeza Meghan Markle: je li u pitanju doista samo još jedan eksperiment?

Pekmez s etiketom Meghan Markle izazvao je pravi tržišni boom, no iza početne euforije počelo se postavljati pitanje: jesu li ‘kraljevski proizvodi‘ dugoročni plan ili je to bio tek promotivni zalogaj?

Kada je Meghan Markle, vojvotkinja od Sussexa i supruga britanskog princa Harryja, na društvenim mrežama predstavila svoj novi lifestyle brend As Ever, malo tko je očekivao da će pekmez od malina izazvati toliku pomamu. No, upravo su staklenke od 215 grama, koje se prodaju po cijeni od devet dolara, bile među prvim artiklima koji su nestali s virtualnih polica i to u roku od svega 15 minuta od početka prodaje.

Rame uz rame s pekmezom stajao je i cvjetni med u staklenci od 255 grama, za koji su kupci izdvojili 28 dolara, unatoč činjenici da se slični proizvodi u europskim trgovinama mogu pronaći već za tri eura. Asortiman je uključivao i biljne čajeve s limunom i đumbirom, čaj od paprene metvice (11 eura), mješavinu za palačinke (12 eura), te limitirano izdanje meda (25 eura).

Unatoč inicijalnom uspjehu i rasprodaji u rekordnom roku, sudbina pekmeza, ali i ostatka gastro ponude, ostaje neizvjesna. U nedavnom intervjuu za magazin Fast Company, vojvotkinja od Sussexa nagovijestila je kako bi mogla odustati od pojedinih proizvoda te istražiti nove smjerove.

"Želim se u ovoj fazi više fokusirati na aspekt gostoprimstva unutar brenda As Ever", izjavila je Markle, dodajući da je ovo pravo vrijeme za prikupljanje podataka i analizu tržišnih reakcija.

Iako nije precizirala što bi točno novi proizvodi mogli biti, poznato je da njezina prijava za zaštitu robne marke uključuje i kućanske artikle koji se nisu pojavili u prvoj liniji proizvoda. Novi val As Ever ponude, prema pisanju Fast Companyja, očekuje se u prvom kvartalu 2026. godine.

Za sada, obožavatelji lifestyle estetike Meghan Markle ili barem njezinog pekmeza mogu samo strpljivo čekati. Hoće li se staklenke pekmeza od maline s etiketom As Ever vratiti, ili su bile samo slatki eksperiment na putu prema ozbiljnijem lifestyle carstvu, ostaje pitanje. No, odgovor nećemo morati dugo čekati.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 00:39