MADE IN GREEN

Silvan domaća prirodna kozmetika: Potroši sapun, “posadi” omot i uživaj u cvijeću

 TOM DUBRAVEC/CROPIX
Silvan predstavlja proizvode u kojima se kultura, povijest i tradicija susreću sa suvremenim dizajnom

PROFIL

  • NAZIV: Silvan prirodna kozmetika
  • INFO: sapuni s pakiranjem koje u sebi sadrži sjemenke livadnog cvijeća
  • CIJENA: od 20 kn
  • GDJE KUPITI: DM prodavaonice, u sklopu Mastercardovog projekta Priceless Croatia www.priceless.hr te u nekoliko domaćih concept storea

Predstavljamo proizvod u kojem se kultura, povijest i tradicija susreću sa suvremenim dizajnom, a nas je privukla i posvećenost održivom razvoju. Riječ je o sapunima s pakiranjem koje sadrži sjemenke! 

Početak je bio filmski, smije se Jelena Bikić, pokazujući nam svoje proizvode za njegu kože koji su, simbolično rečeno, zapakirani u izvanrednu priču, inspiriranu prapovijesnom umjetnošću ilirskog naroda. Doslovno, njeni proizvodi zapakirani su u omot koji se pretvara u cvijeće! Dok proučavamo ručno izrađene prirodne sapune brenda naziva Silvan, Jelena nastavlja s pričom.

image
Jelena Bikić, Silvan prirodna kozmetika
TOM DUBRAVEC/CROPIX

- S dečkom sam gledala seriju “The Apprentice”, britansku verziju s Lordom Sugarom, u kojoj su natjecatelji dobili zadatak stvoriti vlastiti kozmetički proizvod i prodati ga. Fascinirala nas je ideja da ljudi koji prije sat vremena nisu ništa znali o kozmetici, sada sami izrađuju svoje proizvode. Te smo noći razgovarali satima i pala nam je na pamet najbizarnija ideja - mogli bismo to učiniti - prepričava.

Počeli su s YouTube tutorijalima, a nakon nekoliko godina naručili su sve što je potrebno za izradu prvog sapuna i odmah pomislili: “mogli bismo ovo raditi za život”! Naravno, prije je trebalo zadovoljiti nekoliko uvjeta: morala je steći odgovarajuće obrazovanje u tom području i pronaći odgovarajuće mjesto za proizvodnju. Najjednostavniji izbor bila je kuća u kojoj je odrasla, u Kljacima.

image
TOM DUBRAVEC/CROPIX
image
TOM DUBRAVEC/CROPIX

Dizajn pakiranja inspiriran je geometrijskim motivima prapovijesne umjetnosti Ilira, a ako pogledate pobliže slova “V” i “A” u logu brenda, primijetit ćete da su nešto drugačija. Tajna koju skrivaju inspirirana je činjenicom da se Silvan kao božanski zaštitnik divlje prirode, kojeg su štovali pastiri, prikazivao s rogovima

image
TOM DUBRAVEC/CROPIX
image
TOM DUBRAVEC/CROPIX

- Nismo krenuli iz garaže, ali krenuli smo iz očeve alatnice - smije se, dodajući kako je cijela obitelj i gomila prijatelja pomagala u transformaciji prostora, a ono što je nekoć bila alatnica, danas je pravi laboratorij u kojem je stvoren brend Silvan, prepoznat na međunarodnoj razini od časopisa kao što je Vogue.

Ponuda se sastoji od tri sapuna, a svi se rade na bazi prirodnih sastojaka. Koriste se ulja poput maslinovog, bademovog i kokosovog te eterična ulja lavande, mandarine i čajevca. Tu su i sastoji poput kozjeg mlijeka, meda od drače, aktivnog ugljena i morske soli.

Silvan predstavlja proizvode u kojima se kultura, povijest i tradicija susreću sa suvremenim dizajnom. Naime, s obzirom na to da je baza Jelenina obrazovanja magisterij iz povijesti umjetnosti, krajnji rezultat je prirodna kozmetika koja dizajnom i samim pakiranjem iznosi priču o hrvatskoj kulturi.

image
TOM DUBRAVEC/CROPIX

- Dizajn pakiranja inspiriran je geometrijskim motivima prapovijesne umjetnosti Ilira, a ako pogledate pobliže slova “V” i “A” u logu brenda, primijetit ćete da su nešto drugačija. Tajna koju skrivaju inspirirana je činjenicom da se Silvan kao božanski zaštitnik divlje prirode, kojeg su uglavnom štovali pastiri, često prikazivao s rogovima - pojašnjava.

U ponudi se ističe sapun Milk&Honey, nastao je u suradnji s TZ općine Dugopolje i LAGom Zagora, koji predstavlja dodatni iskorak u smislu dizajna. Naime, folklorni izričaj Dalmacije, koji je bio inspiracija za dizajn u ovom slučaju, u mnogome se nadovezuje na ilirsku umjetnost koja je direktno inspirirala dizajn Black&Pure i Sea Nymph sapuna.

image
TOM DUBRAVEC/CROPIX
image
TOM DUBRAVEC/CROPIX
image
TOM DUBRAVEC/CROPIX
image
TOM DUBRAVEC/CROPIX

Nama svakako najzanimljiviji detalj - pakiranje koje u sebi sadrži sjemenke, naglašava posvećenost brenda održivom razvoju i životu bez otpada.

- Svi naši proizvodi imaju pakiranje od biorazgradivog papira, u koji su ugrađene sjemenke livadnog cvijeća. Ideja je zasaditi svako pakiranje u teglicu za cvijeće ili, još bolje, u otvoreni vrt, prekriti tankim slojem zemlje te zalijevati i držati na suncu. Papir se vrlo brzo razgradi, a iz sjemenki će za nekoliko tjedana niknuti livadno cvijeće - nikada ne znamo koje, jer je riječ o različitim vrstama. Htjeli smo da bude iznenađenje, da nas svaki put priroda iznenadi svojom ljepotom - zaključuje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. veljača 2021 17:47