Barbara Adela Šečković, iako arhitektica po struci, već dugi niz godina vodi vlastitu tvrtku Adela Mese, koja je u našoj zemlji postala zaštitni znak za bajkovita i personalizirana vjenčanja koja se pamte.
- Moja tvrtka se bavi vrlo širokim spektrom djelatnosti koje obuhvaćaju scenografiju, dizajn i produkciju evenata, vjenčanja, blagdanske dekoracije, izradu i najam dekorativnog inventara, kao i oblikovanje interijera. Ono što nas uvelike razlikuje od drugih jest način rada: volimo imati cijeli proces pod jednom dirigentskom palicom. Od samih početaka, razvoja koncepta i tlocrtnih rješenja, preko dizajna i izrade pojedinih elemenata, pa sve do finalne izvedbe i dekoriranja prostora, nastojimo sve sagledati i realizirati kao jednu koherentnu cjelinu. Iako surađujemo s vanjskim stručnjacima i dio procesa po potrebi outsourceamo, velik dio posla volimo zadržati unutar vlastitog tima. Vjerujem da je jasna vizija ključ uspješnog projekta te da je važno da jedna osoba ili tim vodi projekt od prve ideje i vizualizacije do same realizacije. Upravo takav cjeloviti pristup omogućuje dosljednost, kvalitetu i prepoznatljiv estetski potpis u svakom projektu - priča Barbara Adela koja je i privatno, kako voli reći, velika zaljubljenica u prostore i ugođaj. Uz to je i žena, majka i prijateljica, a otkriva da se u njezinu životu privatno i profesionalno dosta isprepliću.
- Volim svaki dan stvarati prostore u kojima se ljudi osjećaju dobro, opušteno i nadahnuto. Volim sve što je lijepo, promišljeno i skladno, sve ono što čini prostor toplijim, život ugodnijim i svakodnevicu estetski bogatijom - ističe Barbara Adela koja je u ovo blagdansko vrijeme za D&D pokazala kako ukrasiti božićne stolove koje će svi zamijetiti. Evo što nam je pritom sve rekla.
Novi broj magazina Dom&Dizajn je na kioscima! Dar svim čitateljima: ukras za bor
Što vama znači Božić? Volite li tada ukrašavati dom?
Za mene Božić privatno znači prije svega ljubav, prijateljstvo i obitelj. To je vrijeme kada se pokušavamo malo usporiti, biti zajedno i vratiti se onome što je doista važno.
S poslovne strane, Božić je, bez uljepšavanja, sezona kaosa. Upravo tada radimo najviše i stvaramo najviše blagdanskih dekoracija za druge. I kako to često biva, kod postolara su najgore cipele, tako je nažalost i kod nas doma. Naš božićni bor obično dobije najmanje pažnje i ukrašen je najstarijim ukrasima koje imamo. Iskreno, najčešće prepustim djeci da ga ukrase kako god žele. Naš bor je objektivno prilično "ružan", ali nam to uopće nije važno. Tijekom sezone nagledam se predivnih borova koje izrađujemo i postavljamo drugdje, tako da mi je to sasvim dovoljno, a doma je najbitnija atmosfera, a ne savršenstvo.
Koji su trendovi Božića 2025. i što biste posebno izdvojili?
Kada je riječ o božićnim trendovima, iskreno smatram da ih je teško jednoznačno definirati. Božić bi u svakom domu trebao biti autentičan i osoban, prilagođen onome što nekome znači lijepo, ugodno i emotivno blisko. Prostor treba buditi uspomene i stvarati osjećaj topline, i upravo je to, po meni, jedini ‘trend‘ koji iz godine u godinu treba poštovati.
Ako ipak govorimo iz dizajnerske perspektive, trendovi su uvijek vrlo subjektivni jer netko voli minimalizam, netko raskoš, a netko tradicionalni pristup. Ono što je, međutim, prepoznatljivo kao naš potpis u Adela Mese, jest sklonost maksimalizmu. Volimo bogate, slojevite i vizualno zanimljive prostore u kojima se puno toga događa i koji privlače pogled.
Ove godine posebno bih izdvojila bogatstvo tekstila i slojevito kombiniranje različitih materijala. Teži, zimski tekstili poput baršuna, samta i čvršćih tkanina stvaraju osjećaj topline i ušuškanosti te pridonose intimnoj, blagdanskoj atmosferi, bez obzira na prostor u kojem se nalazimo.
Za ovaj Božić smislili ste i dekorirali nekoliko blagdanskih stolova u različitim stilovima. Zašto ste odabrali baš te stilove?
Za ovaj fotoeditorijal odlučili smo se za tri različita blagdanska settinga. Ono što mi je uvijek važno u radu jest davati svakom članu tima kreativnu slobodu da bi se mogao maksimalno izraziti. Upravo zato smo se podijelili tako da je svatko radio svoj koncept, ja svoj, Gloria svoj, dok su Iva i Marija udružile snage i osmislile treći setting.
Iako su stilovi različiti, zajednički nazivnik uvijek mora biti prepoznatljiv duh naše firme. Smatram da se to vidi u detaljima, u pristupu, osjećaju za prostor i estetiku, dok istovremeno svaka od nas unosi svoje osobne stilske preference.
Moj setting zamišljen je kao topli, kućni Božić, onakav kakav osobno doživljavam blagdane u domu. Fokus je na osjećaju intime, topline i opuštenosti, s naglaskom na atmosferu obiteljskog okupljanja. Glorijin setting je potpuna suprotnost u najboljem mogućem smislu, oda grandioznim slavljima, gotovo novogodišnjem ugođaju. Tu dominiraju blještavilo, zlatni tonovi i osjećaj raskoši, idealan za svečane večere i veća okupljanja.
Treći setting, koji su osmislile Iva i Marija, predstavlja slatki, klasični, filmski Božić kakav svi pamtimo iz blagdanskih filmova. Inspiriran je tradicionalnim motivima - kariranim uzorcima, crveno-plavom paletom, toplim i nostalgičnim detaljima. To je onaj bezvremenski božićni stil kojem se uvijek rado vraćamo i kojeg, čini se, nikada nije dovoljno.
Bez kojih pet stvari, po vama, nema pravog Božića?
Moram priznati da ću ovdje biti pomalo sentimentalna, ali iskreno vjerujem da ne postoji pet stvari bez kojih se ne može za Božić jer stvari same po sebi nisu ono što je važno. Ono bez čega se doista ne može su zajedništvo, toplina, prijateljstvo, ljubav i veselje. To su elementi ili "stvari" koji prostoru daju pravi smisao i pretvaraju svaki dom, bez obzira na dekor, u mjesto gdje se osjećamo sigurno, sretno i povezano. Sve ostalo je samo lijep dodatak.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....