Zaboravite na bež zidove, sivi namještaj i sterilne interijere. Godina pred nama, prema novom Zillow Home Trends Reportu, donosi povratak drame, boja i osobnosti u domove. Hrabre nijanse, kutci za čitanje, održive tehnologije i zabavni sadržaji, to je recept za životni prostor koji je istodobno estetski, ugodan i spreman na izazove budućnosti.
"Vidimo veliki zaokret od ideje da se neutralnim tonovima nužno mora ‘igrati na sigurno‘. Ljudi žele domove koji imaju karakter, koji ih emotivno pokreću i odražavaju tko su", kaže Amanda Pendleton, stručnjakinja za trendove u Zillowu u njihovom novom izvještaju.
Jedan od najupečatljivijih trendova 2026. bit će takozvani "color drenching" koji se najjednostavnije može opisati kao potpuno "uronjavanje" prostorije u jednu boju. Zidovi, strop, lajsne, pa čak i namještaj u istoj nijansi stvaraju dojam cjelovitosti, topline i izražajnosti te, očito, sve više osvajaju kupce. Spominjanje ovog pristupa u oglasima za nekretnine na Zillowu poraslo je za čak 149 posto.
Neutralne palete polako ustupaju mjesto smjelim tonovima koji mijenjaju energiju prostora. Tamnozelene, plave i zemljane nijanse dominiraju u njihovim oglasima jer stvaraju osjećaj mira i luksuza, a istodobno su dovoljno suptilne da ne preplave prostor.
Promjene su vidljive i u tlocrtu. Dok su nekad otvoreni prostori bili ideal doma, današnji kupci traže manje, osobne zone mira, i to najčešće u obliku kutka za čitanje. U oglasima su takvi prostori zabilježili porast od 48 posto. Bilo da su smješteni ispod stubišta, uz prozor ili u kutu spavaće sobe, "reading nookovi" odražavaju sve veću potrebu za digitalnim odmakom i tihim trenucima kod kuće.
Klimatske promjene sve više utječu i na kupovne odluke. Kupci danas žele pametne i otporne domove, projektirane s obzirom na prirodne nepogode karakteristične za specifično podneblje. Oglasi koji spominju zaštitu od poplava porasli su za 64 posto, a oni koji ističu povišenu gradnju za 26 posto.
Raste i interes za protupožarne sustave, i to za čak 28 posto, ali i za uređene okućnice koje smanjuju rizik od širenja požara koje bilježe porast pojavljivanja u oglasima od 36 posto. Sve to pokazuje da sigurnost više nije samo tehnički detalj, već ona postaje dio dizajnerske filozofije.
Održivost je također već postala svojevsrni standard u oglašavanju nekretnina na prodaju. Zillow bilježi znatan porast oglasa koji spominju domove spremne za nultu potrošnju energije, za čak 70 posto, kućne baterijske sustave kakvih je oglasa 40 posto više u odnosu na prije te punionice za električna vozila kojih u oglasima ima 25 posto više.
Objavljeni su novi trendovi za 2026., ovo će biti najpopularnije boje pri uređenju interijera
Širi pojmovi poput "eko" i "održivo" spominju se 21 posto češće nego prošle, što pokazuje da kupci sve više cijene rješenja koja kombiniraju ekonomičnost i brigu za okoliš.
Spa doživljaj sve češće seli iz specijaliziranih centara u vlastitu kupaonicu. Wellness elementi u oglasima bilježe rast od 33 posto, a spa-inspirirane kupaonice 22 posto. Ove oaze mira kombiniraju luksuz, svjetlo i prirodne materijale, stvarajući osjećaj svakodnevnog odmora i opuštanja.
Kad je riječ oo zabavnom sadržaju, Zillow bilježi porast oglasa koji spominju golf simulatore i pickleball terene za 25 posto te ringove za treniranje borilačkih vještina za 18 posto. ovakav trend sugerira da sve više vlasnika želi aktivan, personaliziran način zabave kod kuće, bez potrebe da se negdje ide.
Kupci se, prema novom izvještaju, sve više udaljavaju od uniformiranih interijera i traže autentičnost i individualnost. U porastu su tako i opisi koji spominju obrtničku izradu, kakvih je 21 posto više u odnosu na prošlu godinu, vintage detalje kojih je 17 posto više i zaigrane elemente kojih je 15 posto više..
"Kupci žele domove koji izgledaju kao da ih netko zaista živi, a ne kao da su izašli iz kataloga" zaključila je Pendleton.
Iz Zillowa poručuju i da ne opstaju svi prošlogidišnji trendovi. Prijerice, juice barovi u oglasima se spominju 19 posto manje, a mramorni umivaonici 15 posto manje, i to zbog zahtjevnog održavanja.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....