UPEČATLJIVO PROČELJE

Je li ovo najšarenija kuća u Zagrebu? Upravna zgrada kakvu još niste vidjeli privlači pažnju vozača i prolaznika

 BRUKETA&ŽINIĆ&GREY
Rebranding donosi svjež identitet, novu robnu marku i prepoznatljivost u industrijskoj zoni
Rebranding donosi svjež identitet, novu robnu marku i prepoznatljivost u industrijskoj zoni

Prolaznici već neko vrijeme ne mogu ne primijetiti novo, šareno i upečatljivo pročelje upravne zgrade tvrtke Bačelić, poznatog distributera boja, lakova i građevinskog materijala. Slova u raznim bojama, izdvojena iz obiteljskog prezimena čije ime ova tvrtka nosi, preplavila su čitavu površinu zgrade i tako ju istaknula u poznatoj industrijskoj zoni na Jankomiru.

Uzorak kraj kojeg bez opažanja ne mogu proći ni pješaci ni vozači dio je šireg rebrandinga ove tvrtke kojim, osim ugodnog osvježenja vizualnog identiteta, započinje novu etapu u svojoj uspješnoj poslovnoj priči.

image

Poznata kreativna agencija novi je uzorak aplicirala i na druge materijale tvrtke

BRUKETA&ŽINIĆ&GREY

Kako smo stvorili najposebniji božićni broj D&D magazina: 204 stranice bajkovitih priča su u prodaji! Plus dar čitateljima

U sklopu projekta imenovana je i dizajnirana nova robna marka, znakovitog imena Batch.

"Ime je pametna igra riječi koja dolazi od engleskog izraza a batch of paint (tura zamiješane boje), dok istovremeno fonetski asocira na prezime Bačelić. Time je stvoren snažan i relevantan naziv za proizvode koji nose pečat kvalitete i znanja matičnog branda", napominju iz kreativne agencije Bruketa&Žinić&Grey koja potpisuje ovo zanimljivo osvježenje.

Osim po širokom izboru boja, lakova i drugih dodataka zbog kojih su postali jedno od glavnih odredišta za ljubitelje "uradi sam" projekata, u Bačeliću su poznati i po svojoj sve traženijoj "Bačelić Akademiji" koja je u ovom velikom pothvatu također dobila novi vizualni identitet.

Naš najpoznatiji novinar crne kronike bio je na radionici bojanja: ‘Ovo su najčešće greške koje radimo s drvetom‘

Riječ je o radionicama i edukacijama koje se održavaju u većim gradovima, a na kojima stručnjaci iz Bačelićeva tima polaznicima pružaju vrijedna znanja i savjete pomoću kojih mogu osvježiti svoje interijere, dati novi život prozorima ili se, jednostavno, po prvi put okušati u bojenju zidova.

"Cjelokupnim rebrandingom, Bačelić je transformiran iz distributera materijala u partnera za uspjeh, učvršćujući svoju poziciju kao nezaobilazno mjesto za sve koji žele stvarati izvrsnost", istaknuli su iz agencije Bruketa&Žinić&Grey koja je novi, upečatljivi uzorak aplicirala i na niz drugih Bačelićevih poslovnih materijala - torbe, kišobrane, rokovnike, ali i službena vozila.

image

Svoj primjerak blagdanskog broja magazina D&D jednostavno naručite putem webshopa!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. prosinac 2025 16:08