MADE IN CROATIA

Odjeća koja se čuva, dijeli i nasljeđuje: FILIA – modni brend inspiriran hrvatskom baštinom

 Ana Šesto
Ljetna kolekcija kostimografkinje i dizajnerice Anamarije Filipović-Srhoj povezuje suvremene kreacije s ljepotom kulturne baštine
Ljetna kolekcija kostimografkinje i dizajnerice Anamarije Filipović-Srhoj povezuje suvremene kreacije s ljepotom kulturne baštine

Duboko poštovanje prema ostavštini naših predaka, vrijednost ručne izrade i znanje majstora, utkani u suvremeni modni izričaj, riječi su koje najbolje opisuju novu priču na hrvatskoj modnoj sceni. Odjeća koja se čuva, odjeća koja se dijeli i nasljeđuje, a koja odiše prirodnim materijalima, jednostavnošću te posebnim detaljima inspiriranim hrvatskom kulturom, predstavljena je u prvoj kolekciji modnog brenda F I L I A, iza kojeg stoji Anamarija Filipović-Srhoj, mlada kostimografkinja i dizajnerica porijekom iz Dubrovnika. Riječ je o ljetnoj kolekciji za žene koja povezuje bezvremensku ljepotu s kulturom baštinom, pretočenu u suvremene kreacije.

image
Ana Šesto
image
Ana Šesto
image
Ana Šesto

Svi odjevni predmeti ove posebne ljetne ženske kolekcije izrađeni su ručno, a krase ih motivi hrvatskih narodnih ornamenata, korištenih na suvremeni način. Jednostavne linije i krojevi, koji naglašavaju žensku ljepotu i prirodnost, protežu se kroz gotovo sve modele. Duge haljine koje su protkane zanimljivim čipkastim detaljima te prate liniju tijela, kvalitetne košulje, crop topovi i kimona koje je lako kombinirati za dnevni ili večernji look te hlače koje odišu udobnošću, samo su dio prve kolekcije brenda F I L I A, koja je osmišljena na način da traje dugi niz godina, prateći pritom modne trendove.

image
Ana Šesto
image
Ana Šesto
image
Ana Šesto

“Misija našeg brenda je poticati ručnu izradu, istraživati i promicati bogatstvo hrvatskog narodnog ornamenta u kombinaciji sa suvremenim trendovima i potrebama moderne žene. Svakom smo odjevnom predmetu posvetili veliku pažnju. Prilikom izrade posebno su nam bili važni detalji poput tkanja i vezova, kao i odabira samo prirodnih materijala, ručno rađenih čipki i lana. Želimo da naša odjeća savršeno stoji i da dugo traje. Želimo stvarati odjeću u kojoj se uživa i odjeću koja će se čuvati, dijeliti i nasljeđivati, a vjerujem da smo ovu ideju uspjeli prenijeti u našoj prvoj kolekciji“, izjavila je Anamarija Filipović-Srhoj, koja je nakon preddiplomskog studija Modnog dizajna magistrirala Kostimografiju na Tekstilno-tehnološkom fakultetu te radi kao asistentica kostimografa i kostimograf na kazališnim i filmskim projektima.

image
Ana Šesto
image
Ana Šesto

Dizajnerica je posebno ponosna na komade koji su izrađeni od ručno tkanog lana na tkalačkom stanu obitelji Radočaj, od vlakana proizvedenih u Hrvatskoj. Dio odjevnih predmeta od domaćeg ručno tkanog lana ukrašen je motivima koji se nalaze na ženskim posavskim narodnim nošnjama te čipkama koje su također rađene ručno.

image
Ana Šesto
image
Ana Šesto
image
Ana Šesto

Kampanja je snimanja u prirodnom okruženju Seoskog gospodarstva Rakić, a u naslovnoj se ulozi pojavila Erna Rudnički, koja je stala ispred objektiva fotografkinje Ane Šesto. Šminku potpisuje Ivana Lončar, a kolekcija je upotpunjena nakitom Little Wonder.

Kolekciju je moguće kupiti putem web shopa na službenoj web stranici brenda i u Tiramol Hr Concept storeu u Zadru, a više informacija može se pronaći i na Instagram stranici

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
08. srpanj 2025 10:23