Oni putuju...

Top destinacije zagrebačke glumice Bojane Gregorić Vejzović koje je posjetila sa svojom obitelji

Enes i ja uvijek putujemo s klincima. Jedino psa ostavljamo doma. Prva destinacija nam je bila Pariz kada je Zoe imala samo pet godina. Sada smo proveli nezaboravni tjedan u Barceloni

Zagrebačka glumica Bojana Gregorić Vejzović najradije putuje sa svojom obitelji, suprugom Enesom Vejzovićem, sinom Raulom i kćeri Zoe. Tako se ova avanturistička četvorka nedavno otisnula na putovanje u Barcelonu, koja je ih je potpuno oduševila svojim šarmom i ljepotom, srdačnošću tamošnjeg stanovništva i izvrsnom hranom.

- Enes i ja uvijek idemo s klincima. Prva nam je destinacija bila Pariz kad je Zoe imala samo pet godina i stvarno je stoički odradila hodanje. Tada je bilo lakše, jer smo za svaki slučaj ponijeli kolica te smo joj tako malo olakšali. Uvijek putujemo u četvero i prolazimo stvarno velike rute. Tijekom dana prehodamo između 12 i 14 kilometara jer grad se upoznaje hodajući. Barcelonu smo izabrali jer nitko od nas tamo nije bio, a moj brat koji je proputovao cijeli svijet i živio u Americi, Australiji, dugo i u Londonu, bio je oduševljen Barcelonom i preporučio nam je da odemo tamo kad budemo imali priliku. Oduševili smo se tim spojem Mediterana i njihovog duha, koji osvaja na prvu - prepričava glumica.

Prije Barcelone kao obitelj su bili u Parizu, Londonu, Milanu, Veneciji...

- Kad god putujemo, činimo to skupa. Jedino psa ostavljamo jer joj ne bismo htjeli priuštiti vožnju u spremniku aviona. Ali i slobodniji smo u smislu posjeta muzejima. Već smo dosta toga obišli zajedno i mislim da je putovanje najbolje potrošen novac i ulaganje u klince koji trebaju biti svjesni da mogu biti građani svijeta i uklopiti se bilo gdje ako upoznaju kulturu grada, odnosno zemlje u koju idu - sigurna je Bojana.

Putovanja te obogate, a to shvatiš kada dođeš doma, kad si svoj na svome

Barcelona ih je oduševila na svakom koraku, a jedan su dan izdvojili i za tamošnju plažu Barcelonetu.

- Nismo mogli izbjeći plažu Barcelonetu s obzirom na to da smo bili šest dana. Bilo je dosta vruće, a obećali smo klincima da ćemo jedno popodne provesti na plaži, iako nismo ljubitelji gradskih plaža i gužvi. No, poseban je doživljaj taj pijesak, iako su beskrajno dosadni brojni prodavači parea, raznoraznih koktela, suncobrana, ležaljki... Izdržali smo svega dva sata, a i zanimljivije nam je bilo ići po muzejima. Moj savjet je sve kupovati preko interneta i po sedam dana unaprijed. Ako Gaudijevu Sagradu Familiju nemate barem sedam dana ranije kupljenu preko interneta, nećete moći ući. Park Güell se isto mora unaprijed rezervirati, a za ulaz ostale muzeje nije bila tolika gužva. Nas je oduševio Muzej suvremene umjetnosti, koji ima neke meni ne toliko znane autore, ali sjajne u smislu da korespondiraju s današnjim vremenom. To je i klincima bilo jako zanimljivo - preporučuje glumica.

Bojana priznaje da je putovati sama počela prilično kasno - 1995. kada je otišla u London

Svaki grad nosi nešto svoje i svaki te opčini nekim svojim dijelovima arhitekture

Gastronomska ponuda Barcelone posebna je priča.

- Gdje god bi sjeli jeli smo dobro. Imali smo, doduše, za dva restorana insajderske informacije od našeg prijatelja, glumca Luke Peroša, koji tamo živi devet godina sa suprugom i koji je unatoč snimanju serije ‘Casa del papel’ tijekom svog slobodnog dana našao vremena za druženje s nama. Večerali smo koliko smo mogli u miru jer, budući da su mu se dvije epizode odvrtjele u Španjolskoj, a serija je na Netflixu vrlo popularna, jedva smo pojeli od najezde obožavatelja i obožavateljica koje su ga salijetale. To mi je jako drago jer je on jedan od kolega koji se zbilja trudio i bio na vjetrometini glumačkog posla, koji ponekad zna biti vrlo okrutan i čovjek zna dugo biti bez posla. Eto, otvorila su mu se vrata, a ostao je skroman i srdačan kakav je uvijek i bio. On nam je dosta pomogao što se tiče restorana, ali zapravo se svugdje dobro jede. Ponekad čovjeka malo zbuni njihova higijena koja nije baš na vrhu. U neke od restorana u kojima smo bili ne znam baš da bismo ušli da nismo imali preporuku, ali na kraju skužiš da, iako baš svaki dan ne pometu pod, tanjuri su čisti i klopa je fantastična. Uglavnom su unutra domaći Katalonci - objašnjava Bojana.

Loših iskustava s putovanja nemam, valjda zato što zbog djece ne izlazimo noću

Glumica je, otkriva, putovati počela relativno kasno.

- S tatom sam nekoliko puta bila na skijanju, vidjela sam Veneciju, išlo se u Trst, a zapravo sam sama prvi put išla u London kad sam dobila stipendiju ‘95. Imala sam napad anksioznosti, uhvatila me je panika kad sam izašla na Trafalgar Square, a tada još nije bilo mobitela i pametnih telefona koji bi me mogli usmjeriti. Ali, kasnije je London postao moje često odredište jer sam išla i na neke audicije - priznaje.

Od svih gradova koje sam do sada obišla moji su favoriti definitivno Prag i Barcelona, kaže glumica

Nakon boravka u Londonu, nastavila je putovati čim bi joj se ukazala prilika i koliko su joj to financije dozvoljavale.

- Radije ću otići na put nego si kupiti auto. To je uvijek bolja varijanta trošenja novca. Danas se može naći dobar smještaj za pristojne novce i zbog toga je turizam postao više moguć. Prije su postojali samo hoteli, a danas čovjek preko Bookinga ili drugih stranica nađe zgodan stančić, može se jesti za pristojne novce. Hodaš ionako jer želiš upoznati grad tako da za relativno malo novca, za naše pojmove, možeš obići neke destinacije koje hrane dušu i tijelo. I onda se vratiš doma i shvatiš da ti je prekrasno i da si svoj na svome, a putovanje te uvijek obogati - tvrdi glumica.

Od svih gradova koje je obišla, njezini su favoriti Prag i Barcelona.

- Svaki grad nosi nešto svoje, svaki te opčini nekim svojim dijelovima arhitekture, a ja sam imala sreće da sam u svakom gradu imala neke prijatelje, bilo iz srednje škole, bilo s fakulteta, i te sam gradove, mogu reći, dosta dobro insajderski upoznala. Osobno bih odabrala Prag kao grad u kojem bih mogla živjeti. Bili smo tamo prošle godine na Rolling Stonesima i stvarno se promijenio unutar zadnjih deset godina otkad sam bila tamo. I Barcelona mi je predivna, možda jer su još uvijek svježa sjećanja. To je definitivno grad u kojem bih mogla funkcionirati u smislu te jedne vesele i vedre sredine - smatra Bojana.

Putovanje je najbolje potrošen novac i ulaganje u klince

A sa svih svojih putovanja nosi samo pozitivne utiske.

- Hvala Bogu, loših iskustava s putovanja nemam. Čak su nas jako upozoravali na džepare u Barceloni, pa su nas i policajci, kad su vidjeli da vučemo kofere po La Rambli, pitali jesmo li tek stigli i savjetovali nas da čuvamo stvari. Međutim, ni tu nije bilo negativnih iskustava. Živimo u uvjerenju da kad hodaš po provjerenim mjestima nema problema, a budući da putujemo s djecom, ne izlazimo kasno noću. A i kad bismo se vraćali nešto kasnije, obično bismo uzeli taxi. Treba se znati ponašati u svakom gradu, jer svaki ima svoje zakone i kvartove koje valja izbjegavati - rekla je lijepa glumica.