Hvalevrijedna akcija

Dizajn kao poziv na doniranje krvi!

Velike međunarodne kompanije i industrijski magnati ponekad mogu učiniti puno više dijeljenjem ideja i pozivanjem na akciju, nego doniranjem financijskih sredstava. Upravo se to dogodilo prošli tjedan kada su brojne poznate tvrtke „izgubile“ pojedina slova u svojim nazivima povodom Nacionalnog tjedna krvi u Velikoj Britaniji. Ova se kampanja održala već drugu godinu za redom u razdoblju od 16. do 21. kolovoza u organizaciji NHS Blood and Transplant, nevladinog tijela britanskog Ministarstva zdravstva. Tada su iz naziva tvrtki misteriozno nestala slova A, B i O, odnosno slova koja obilježavaju krvne grupe. Bez mnogo objašnjenja uklonili su ili sakrili navedena slova uz oznaku #MissingType na društvenim mrežama. U galeriji pogledajte par primjera tvrtki kao što su Google i Microsoft ili pak grad Amsterdam koji su iz svojih imena ispustili slova kako bi ukazali na nedostatak darovatelja krvi.

Ovim vas putem pozivamo da donirate krv kad god možete jer nikad ne znate kada ćete time nekome spasiti život!

Izvor: boredpanda

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 01:28