Globalna akcija

Green Friday by Ikea: Prodaj korišteni Ikea namještaj po dvostrukoj većoj cijeni

IKEA 
 NEVEN PETROVIĆ
Nova globalna inicijativa za promicanje i razvoj cirkularne ekonomije te održive potrošnje

Tvrtka Ikea pokreće kampanju Green Friday u Hrvatskoj kao dio svoje nove globalne inicijative za promicanje i razvoj cirkularne ekonomije te održive potrošnje. Tijekom kampanje, od 24. studenoga do 3. prosinca, robna kuća Ikea u Hrvatskoj ponudit će otkup Ikea namještaja po cijeni dvostruko većoj od njegove procijenjene vrijednosti. Dvostruka ponuda vrijedi samo za kupce koji su ujedno članovi kluba IKEAFAMILY, a sav vraćeni namještaj tijekom navedenog razdoblja bit će doniran za projekte u zajednici kako bi se pomoglo onima koji su najviše pogođeni pandemijom covida-19.

image
IKEA

Svoj isluženi namještaj kupci mogu vratiti tijekom radnog vremena robne kuće IKEA Zagreb, od 24. studenog do kraja godine, dok obvezna online procjena namještaja treba biti provedena tijekom desetodnevnog trajanja kampanje Green Friday. U zamjenu za svoj namještaj, kupci će dobiti vaučere s iznosom koji mogu potrošiti u robnoj kući Zagreb. Vrijednost vaučera ovisit će o stanju vraćenog namještaja.

POSLOVNA PONUDA KOJA DOPRINOSI ZAJEDNICI, A PRITOM JE I SIGURNA

Kako bi se pridružili inicijativi u Hrvatskoj, kupci trebaju slijediti nekoliko jednostavnih koraka, dok će se IKEA pobrinuti da se sve preventivne mjere stalno provode. Najprije, kupcima se preporučuje da procjenu vrijednosti svog namještaja naprave od doma, uz pomoć internetskog alata koji koristi posebnu matricu cijena, ovisno o stanju namještaja.

Potom će dobiti QR kod, procijenjenu vrijednost i broj prijave predmeta. Svi predmeti trebaju se donijeti potpuno sklopljeni u robnu kuću IKEA Zagreb, na odjel Povrata i zamjena, od 24. studenog do kraja godine.

Zaposlenici tvrtke IKEA provjerit će fizičko stanje svakog komada namještaja, a kupcu će se ponuditi konačna otkupna cijena. Ako je prihvate, IKEA će izvršiti otkup, a zauzvrat im dati vrijednosnu karticu s dogovorenim iznosom, dok će namještaj biti doniran ili prodan. Svi vraćeni proizvodi dezinficirat će se u skladu sa sigurnosnim mjerama za COVID-19, ovisno o vrsti materijala i stanju proizvoda.

image
IKEA

IKEA kupci čiji vraćeni namještaj izgleda kao nov i bez ogrebotina, dobit će vaučer čija je vrijednost 50 posto prvobitne cijene namještaja, dok će namještaj u vrlo dobrom stanju, s manjim ogrebotinama, IKEA otkupiti u vrijednosti od 40 posto od prvobitne cijene. Konačno, već isluženi namještaj s više ogrebotina bit će otkupljen u vrijednosti od 30 posto od prvobitne cijene.

DUGOROČNA PREDANOST CIRKULARNOJ EKONOMIJI

Transformacija maloprodajnog poslovanja važan je dio cirkularnog putovanja Ingka Grupe, a kampanja Green Friday dio je cjelokupnog putovanja prema stvaranju cirkularne i klimatski pozitivne tvrtke IKEA do 2030. godine, što uključuje sve IKEA proizvode izrađene od obnovljivih ili recikliranih materijala.

Trenutačno 45 posto ukupnih globalnih emisija ugljika dolazi od načina na koji svijet proizvodi i koristi svakodnevne proizvode, pa kampanja predstavlja priliku za rješavanje neodržive potrošnje i njezinog utjecaja na klimatske promjene u doba godine kada se bilježi pojačana kupnja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
30. travanj 2024 08:12