Kada smo prvi put na Instagramu slučajno naišli na @tinyhousecalls, trebalo nam je dosta vremena zurenja prije nego što smo shvatili da gledamo minijaturu, a ne stvarnu dnevnu sobu. Jednom kada smo to shvatili, nismo mogli odvratiti pogled i obuzdati divljenje. Kwandaa Roberts je liječnica, koja izradu kućica za lutke promatra kao način da izrazi svoje fantazije o dizajnu interijera. No, Kwandaa nije jedina. Riječ je rastućoj zajednici obrtnika koji su zanat izrade kućica za lutke iz hobija pretvorili u unosne poslove. Uz to, njihove male sobe i namještaj prikazani su sjajnim fotografijama i videozapisima s glazbom pa ne čudi da mnogi posjetitelji nisu svjesni da gledaju minijaturu.
Naime, društveni mediji su ono što je nekada bilo hobi pretvorili u izrazito trendovsko i sve profitabilnije poslovanje, olakšavajući kreativcima umrežavanje i pronalaženje potencijalnih kupaca online. Instagram hashtag #dollhouse ima 1,84 milijuna postova, a #miniature gotovo 4,8 milijuna.
U posljednjih šest mjeseci pretraživanja namještaja u omjeru 1:12 na Etsyju je poraslo za 39 posto, a sagova za lutke i minijaturnih predmeta za 20 posto u odnosu na isto razdoblje prije godinu dana. Osim toga, popularni predmeti - minijaturni sukulenti, soli za kupanje, umjetničke slike - ukazuju na zanimanje odraslih, a ne njihove djece. Možda postoje vrlo sofisticirani desetogodišnjaci koji žele kauč iz srednjeg vijeka, ali pretpostavljamo da su to odrasli koji imaju novi hobi. Pogledajte!


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....