Louis Vuitton širi svoj univerzum otvaranjem gelato butika u talijanskom gradu Forte dei Marmi. Otvoren tijekom cijelog ljeta, trgovina odražava eleganciju i estetiku francuske modne kuće i toskanske obale.
Ljetni broj magazina D&D u prodaji! Tema broja: sve što ste htjeli znati o mobilnim kućama
Kao što obožavatelji brenda možda znaju, Louis Vuitton već ima trgovinu u Forte dei Marmi, primorskom gradu u Toskani s pogledom na Ligursko more. Međutim, tijekom ljeta iskustvo je prošireno gelato butikom odmah preko puta ceste u ulici Via Carducci, gdje će maskota Louis Vuittona, Vivienne, dočekati sve koji se žele osvježiti. Posjetitelji mogu uživati u delicijama koje se nude svaki dan, do rujna 2025., s neprekidnim radnim vremenom od 10 do 22 sata. Ovo produženo radno vrijeme omogućuje i lokalnom stanovništvu i turistima da uživaju u osvježavajućoj poslastici tijekom cijelog dana i navečer, što ga čini prikladnim dodatkom živahnom ljetnom ritmu Forte dei Marmi.
Kao što se i očekuje od Louis Vuitton slastičarnice, trgovina je u skladu s cjelokupnim brendiranjem modne kuće. Zeleni kiosk vintage izgleda tako sadrži ručno oslikano cvijeće s monogramima i verziju Vuittonove maskote Vivienne u prirodnoj veličini, dok korneti s monogramima i brendirane vrećice za van upotpunjuju sliku. Sveukupno, trgovina je zamišljena da bude u savršenom skladu s Louis Vuittonovim "art de vivre": ravnotežom luksuza, lokalne kulture i mašte. Čak su i najmanji detalji dizajna, poput salveta i uzoraka šalica, pažljivo odabrani kako bi se osigurala dosljednost s profinjenom estetikom brenda.
LV is selling ice cream now! But why?
— Mad Over Marketing (@MadOMarketing) June 9, 2025
They just opened an ice cream shop outside their new store in Italy.
The erstwhile unattainable brand even has a cute lil mascot outside their ice cream store now!
This is not brand dilution. In fact, this is not even new.
Every luxury… pic.twitter.com/B7iuQtbxkQ
Budući da sladoled nije glavno područje stručnosti Louis Vuittona, brend je surađivao s lokalnim Gallianom, proizvođačem sladoleda poznatim po svojim inovativnim okusima, poput sladoleda od latica ruže i tikvica kuhanih u mlijeku. Kupci će moći naručiti deset klasika iz Galliana, uz dva specijaliteta napravljena posebno za ovu prigodu. Vivienne je kremasta fuzija portugalskog mlijeka i mandarina, nazvana po maskoti Louis Vuittona. Gaston je zuccotto s biskvitom, hrskavom karamelom i komadićima tamne čokolade – nazvan po Gastonu-Louis Vuittonu. Ovi prepoznatljivi okusi ističu kreativnost suradnje i lokalnu vještinu izrade, a istovremeno odaju počast baštini brenda.
Louis Vuitton je već ranije započeo istraživanje scene hrane i pića u Italiji otvaranjem svog kafića i restorana Da Vittorio u Milanu. Diljem svijeta modne kuće poput Saint Laurenta, Guccija, Prade i Ralpha Laurena sve više šire svoje brendove otvaranjem restorana, kafića i hotela. Trend pokazuje spremnost da svoje identitete prenesu u nešto osim mode, omogućujući kupcima da prodube svoje veze s brendovima kroz nešto drugo osim maloprodajnih iskustava i proizvoda.
Slastičarnica Louis Vuitton otvorena je svakodnevno od lipnja do kraja rujna 2025., od 10 do 22 sata. Bilo da se radi o brzom obroku tijekom pauze za kupovinu ili o laganom desertu nakon večere, butik je brzo postao nova elegantna stanica na ljetnoj sceni Toskane.
Ljudi su vijest o otvorenju Louis Vuitton sladoledarnice dočekali s oduševljenjem.
- Ovo je definitivno najbolja slatka destinacija ljeta 2025. - komentirao je jedan ljubitelj ovog modnog brenda, a drugi je dodao: ‘Bio sam tamo, sjajno je i moja preporuka je


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....