Serija ‘Squid Game‘, južnokorejski globalni fenomen, nakon izlaska prve sezone 2021. godine postala je najgledaniji Netflixov naslov svih vremena, s preko 2,2 milijardi sati gledanja (od čega 1,65 milijardi u prvih 28 dana). Priča o skupini očajnih natjecatelja koji pristaju sudjelovati u smrtonosnim dječjim igrama ne bi li osvojili veliku novčanu nagradu, ušla je u pop-kulturu i izazvala brojne rasprave o društvenim nejednakostima, kapitalizmu i ljudskoj naravi.
Nakon što smo odgledali prve dvije sezone serije, svi napeto očekujemo treću, završnu sezonu. A u sklopu najave te treće sezone, promotori intenzivno potpiruju interes brojnim akcijama.
Na njihovoj je meti ovih dana Bangkok, u kojem su se pojavile goleme, 12-metarske lutke Younghee and Cheol-suiza, kao najava premijere dugo iščekivane finalne sezone.
Ove lutke, smještene na jednom od najvećih gradskih trgova tajlandske prijestolnice, nisu jedine, jer je diljem grada smješteno još nekoliko lutaka iz serije, različitih veličina.
Najpoznatija među njima, lutka Young-hee iz epizode ‘Crveno svjetlo, zeleno svjetlo‘, visoka gotovo 5 metara, postavljena je ispred trgovačkog centra CentralWorld, dok su ostale figure iz serije raspoređene po gradskim punktovima kao što su Central Ladprao i Central Bangna, prizivajući svojom pojavom atmosferu nalik onoj iz distopijskog hit serijala.
Ova impresivna kampanja dio je Netflixove promotivne turneje uoči završetka serije koja je osvojila svijet svojim jedinstvenim spojem društvene kritike, brutalne igre preživljavanja i vizualne estetike. Iako službeni datum izlaska finalne sezone još nije potvrđen, prisutnost lutaka sugerira da se premijera očekuje uskoro, što potvrđuju i glasine da je serija ušla u posljednju fazu montaže.
Bangkok je izabran kao jedna od ključnih točaka u Netflixovoj globalnoj kampanji zbog sve veće popularnosti korejskih sadržaja u jugoistočnoj Aziji, ali i zbog golemog interesa koji lokalna publika pokazuje prema ‘Squid Gameu‘. U prva tri dana instalacije lutaka, tisuće znatiželjnika stajalo je u redovima kako bi se fotografiralo s Young-hee, a društvene mreže preplavljene su snimkama i komentarima korisnika iz cijelog svijeta koji iščekuju nove epizode.
Organizatori kampanje najavili su i interaktivna događanja povezana s ovom instalacijom, uključujući igre inspirirane serijom i nagradne izazove. Treba li reći da su ljubitelji serije pohrlili i čekali u redovima da se prijave za igru preskakanja užeta, koja u seriji završava tragično po mnoge natjecatelje. U Bangkoku, tvrde organizatori, neće biti nemilih scena, ali će pobjednici uživati u zanimljivim nagradama.
Za ljubitelje ove serije i sve one koji žele barem na trenutak uroniti u atmosferu bizarnog, ali vizualno zavodljivog svijeta ‘Squid Gamea‘, Bangkok će tako ovih dana postati pravo igralište, i to doslovno. A onima koji se ne uspiju prijaviti za neku od igara ostaje samo da ‘drže fige‘ kako bi završna sezona počela čim prije.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....