METAL U INTERIJERU

Materijal koji privlači hrvatske dizajnere sve se češće koristi u uređenju doma

 GRUPA
Izdvajamo nekoliko dizajnerskih komada namještaja, koji su nastali u metalurgiji Mihoković

Predstavljamo komade namještaja koji su nastali kao rezultat uspješne suradnje s domaćom metalurgijom

Hrvatska industrija namještaja, zahvaljujući sve češćoj i sve kvalitetnijoj suradnji između domaćih proizvođača, inženjera i dizajnera, ima svijetlu budućnost, i to ne samo u proizvodnji ojastučenog ili drvenog namještaja nego i metalnog. Naime, metal je sve češće korišten materijal u interijeru. Iako se unosi u manjim količinama, dizajn, obrada i kvaliteta ručkica, nogica, dekoracija, rasvjetnih tijela i ostalih elemenata izrađenih od metala imaju nevjerojatan utjecaj na cjelokupni interijer.

Metal vole i hrvatski dizajneri, a da su pritom sve skloniji domaćoj proizvodnji potvrđuje i njihova suradnja s metalurgijom Mihoković.

image
DIZZ CONCEPT

DIZZCONCEPT - KUHINJA PIA Ideja za kuhinju Pia, koja u zatvorenom stanju izgleda kao element s TV-om, bila je osmisliti inovativan, funkcionalan i kvalitetan proizvod. Metal kao bazni materijal doprinio je tim kriterijima

Velik izazov

- Dugo već surađujemo s dizajnerima i općenito tvrtkama koje isporučuju proizvode za luksuzne brendove. Kvaliteta materijala, proizvodnih procesa i završne obrade je ključna za uspjeh na takvom tržištu - kaže Marina Mihoković Dvorski, direktorica prodaje u metalurgiji Mihoković. Sama suradnja odvija se u nekoliko smjerova. Dizajneri mogu dostaviti gotove proizvode koji, ističe, trebaju bolju obradu metala ili nacrte proizvoda koji tek idu u proizvodnju.

image
Milla&Milli

MILLA & MILLI BY MUNDUS VIRIDIS Milla & Milli, brend hrvatskog prerađivača drveta Mundus Viridis, u gotovo svakom proizvodu, uz drvo kao bazni materijal, koristi metal za potkonstrukciju i dodatne dijelove

- Na nama je optimizirati proizvodnju vodeći računa o materijalima i troškovima, ali i visokoj kvaliteti obrade koja je u ovakvim suradnjama ključna. Izazov je naći kompromis između cijene proizvoda: bolja obrada znači kvalitetnije materijale, više radnih sati u proizvodnji i skuplje proizvodne procese, a samim time i veću proizvodnu cijenu - kaže.

image
GRUPA

GRUPA - DOT TABLE Stolić DOT, kao nastavak Grupine kolekcije rasvjetnih tijela, primjer je korištenja metala kao baznog i u slučaju ovog modela - jedinog materijala. - Zbog mogućnosti krajnjeg reduciranja elemenata proizvoda, metal je materijal koji je kompatibilan s našim promišljanjima važnih karakteristika koji proizvod treba zadovoljavati - kaže Tihana Taraba iz Grupe

Zanimalo nas je i kako se rast cijena metala u posljednjih godinu dana odražava na proizvodnju.

- Poremećaj u cijeni metala počeo se događati u ožujku 2021., kad niti jedna industrija to još nije osjetila.

image
KP DIZAJN

KP DIZAJN - TOVAR Tovar je zanimljiv ukras za interijer izrađen u potpunosti od metala, čiji dizajn potpisuje Jasmina Krstanović Pahič iz KPdizajna. Hrvatska dizajnerica sa slovenskom adresom u Kopru i inače voli eksperimentirati s metalom. Ovaj put riječ je o minimalističkom redizajnu tradicionalnog drvenog mediteranskog suvenira

Rast cijena do 20 posto

Cijene su se mijenjale na dnevnoj razini i porasle su za 120 posto, ako ih se uopće moglo nabaviti. Vrlo teško je bilo raditi u tom vremenu kada moraš svom dugogodišnjem poslovnom partneru javiti da cijenu u ponudi ne možeš držati više od dva, tri dana te da na tjednoj razini cijene onoga što smo radili rastu za od 5 do 20 posto. Tada još drugi materijali nisu cjenovno rasli, a krajnji kupac nije niti mogao to osjetiti jer prve poremećaje na tržištu osjete upravo proizvođači. Kvaliteta materijala se pogoršala, što je za nas značilo daleko više dodatne obrade jer radimo s tržištima koja ne praštaju deformacije na površini gotovih proizvoda - kaže Marina Mihoković Dvorski.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 14:01