Čak 7 milijuna različitih teglica

Prva limitirana kolekcija popularne Nutelle

Tradicionalnu ulogu dizajnera koji osmišljava izgled teglice omiljenog i svima dobro poznatog namaza od lješnjaka Nutelle, u novoj kampanji za oglašavanje preuzeo je ni manje ni više nego računalni algoritam.

Talijanski Ferrero u suradnji s agencijom za oglašavanje Ogilvy & Mather Italia osmislio je projekt imena Nutella Unica odnosno "Jedinstvena Nutella" kako bi razveselio stare i zaintrigirao potencijalne nove kupce šarenim teglicama slavne Nutelle čiji je poseban dizajn rezultat nasumičnog kombiniranja boja i uzoraka.


Naime, u sklopu projekta razvijen je računalni algoritam koji je iz baze desetaka uzoraka i boja izvukao sve potrebne informacije i stvorio čak sedam milijuna potpuno različitih verzija grafičkog identiteta Nutelle. Agencija Ogilvy & Mather Italia opisala je svaku teglicu ove prve limitirane kolekcije Nutelle kao pravo umjetničko djelo koje je pritom obilježeno vlastitim kodom kako bi kolekcionari mogli provjeriti autentičnost teglice.


Sedam milijuna jedinstvenih teglica Nutelle Unice rasprodano je u talijanskim supermarketima u roku od mjesec dana, što ne iznenađuje s obzirom na njihov vedar i razigrani izgled.

Izvor: Dezeen

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. srpanj 2022 22:40