Agencija za tržišne komunikacije Bruketa&Žinić&Grey i tvrtka Podravka osvojili su srebrnu nagradu na međunarodnom natjecanju Pentawards, u kategoriji Brand Identity & Connected Packaging – Design with Purpose. Pentawards je, inače, jedno od najprestižnijih globalnih natjecanja, posvećeno dizajnu ambalaže i brend identitetu.
Riječ je o limitiranom izdanju Vegete BIO, osmišljenom povodom 65. obljetnice brenda, koje, osim što podsjeća na početke ovog kultnog začina, potiče i ravnopravnu podjelu kućanskih poslova. Ovo inovativno rješenje je, naime, dizajnirano kao alat za sve one muškarce koji još uvijek uče kako profesionalno koristiti lopaticu, a uključuje i detaljne upute za korištenje perilice posuđa. Limitirano izdanje bilo je dostupno samo 8. ožujka, na Međunarodni dan žena.
Originalna mješavina sušenog povrća i začina koju je 1959. osmislila profesorica Zlata Bartl, bila je prvi univerzalni začin u Srednjoj i Istočnoj Europi te simbol vremena kada su žene preuzimale aktivniju ulogu u društvu i tražile ravnopravnost u kući i na poslu pa ova nagrada time ima još veću simboličnu vrijednost.
Limitirano pakiranje inspirirano je originalnim metalnim pakiranjem, otkriva bogatu Vegetinu povijest, ali i povezuje korisnike s online zbirkom jednostavnih recepata koji uključuju ovaj kultni začin. Osvajanjem nagrade na Pentawardsu, projekt Vegeta BIO potvrđen je kao primjer dizajna s jasnom svrhom (Design with Purpose) koji kroz oblikovanje komunicira vrijednosti brenda i doprinosi njegovoj praktičnoj primjeni u svakodnevnom životu.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....