Filozofija Clarisse Dorn i Roela Haagmans od početka je bila jasna: rasvjetna tijela ne trebaju samo ispunjavati svoju funkciju, ona moraju stvarati atmosferu i (doslovno) baciti novo svjetlo na cjelokupni arhitektonski doživljaj. Stoga nije čudno da je njihov brand Windfall zauzeo posebno mjesto kad je riječ o luksuznoj rasvjeti.
Tvrtka, koju su Dorn i Haagmans osnovali u Munchenu 2004. godine, vođeni zajedničkom strašću prema svjetlu i kristalu, vrlo je brzo pomaknula granice tradicionalnog poimanja rasvjete. Haagmans je već tada imao reputaciju međunarodno uvaženog dizajnera, zahvaljujući projektima raskošnih orijentalnih lustera za džamiju sultana Qaboosa u Muscatu i Veliku džamiju u Abu Dhabiju.
Dorn je u priču unijela bogato iskustvo iz umjetnosti i uređenja interijera, pa nije čudno što je njihov prvi zajednički rad, kristalna kaskada Scarlett obavijena šarenim organza sjenilom, odmah postigao uspjeh.
Nedugo zatim nastao je Hellbob, kristalna sfera izrađena posebnom tehnikom kojom su redefinirali pojam modernog lustera i pokrenuli novi val u luksuznoj rasvjeti. Njihovi su radovi ubrzo postali prepoznatljivi po letećim kristalnim formama obasjanim kaskadnim svjetlima koje prostor pretvaraju u pozornicu osjećaja i doživljaja. U tome leži tajna šarma Windfalla: spoj klasičnog sjaja kristala i suvremenog dizajna koji stvara dojam svevremenog luksuza. Taj je pristup oduševio interijerske arhitekte i privatne investitore diljem svijeta, a prvi veliki projekti nosili su potpis arhitektonskih zvijezda poput Davida Chipperfielda i KCA Internationala.
Godine 2006. lansirana je serija Classic with a Twist, s modelom Balance kao zaštitnim znakom. Taj luster uspio je spojiti dvije krajnosti - biti istodobno klasičan i moderan - pa se podjednako dobro uklopio u arapske palače, londonski Royal Albert Hall, moskovske barove ili hollywoodske vile.
Njihove instalacije nisu se zaustavile na salonima i svečanim prostorijama; Windfall je prepoznat i po ekskluzivnoj rasvjeti za stubišta. Kristalne kaskade koje prate linije stepeništa stvaraju dojam lebdeće svjetlosne rijeke koja vodi s jednog kata na drugi, dajući vertikalnim prostorima monumentalnost i profinjenost. Upravo takva rješenja danas postaju nezaobilazni element luksuznih rezidencija i hotela.
Suradnje s Cartierom, British Airwaysom, Montblancom ili Robertom Cavallijem pokazale su da ovaj brend ne osvaja samo privatne rezidencije, već i svjetske modne i arhitektonske ikone. Tajna uspjeha leži u kombinaciji vizionarskih ideja, pedantne izrade, vrhunskih materijala i strastvenog odnosa prema detaljima: svaki se kristal posebno planira i postavlja jednakom preciznošću kao pri radu s nakitom.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....