FARINA SPECIALE BRAŠNA

Zagrebački studio Size i domaći brend Farina udružili snage

Drugačija ambalaža danas traženog proizvoda - brašna! Farina Speciale linija je koja uključuje nekoliko vrsta brašna nastalih od žitarica koje zapravo ne nalazimo često na policama naših trgovina

“Small is beautiful” naša je filozofija, kažu iz brending studija Size iz Zagreba.

Danas, kada gotovo svi streme k tome da što više rade i da imaju masovnu produkciju, u središtu svakog posla je multitasking i korporativna politika je glavni cilj, ovaj tim od pet kreativaca odlučuje se za nešto drugačije - stavljaju kvalitetu ispred kvantitete i svoje dragocjeno vrijeme posvećuju manjem broju projekata.

Mlada ekipa koja je osmislila rješenje kaže da im je cilj raditi s malim brojem klijenata koji razumiju važnost brendinga u poslovanju. U ovom su se slučaju s klijentom našli na istoj valnoj duljini i nastalo je vizualno rješenje kakvo do sada još nismo vidjeli

ATRAKTIVAN IZGLED

- Volimo slobodu i iskoristiti vrijeme da učimo, isprobavamo i stvaramo stvari koje su veće od nas samih. Cilj nam je raditi s malim brojem klijenata koji dijele našu filozofiju i razumiju važnost brendinga u poslovanju - ističe Andrej Virant, kreativni direktor Studija Size, i dodaje: - Prvenstveno smo se specijalizirali za brending, ali radimo i dizajn ambalaže, oglašivačke kampanje, web stranice te video, audio i foto produkciju za domaće i strane klijente. Sa stvaralačkim rješenjima ovog talentiranog tima susreli smo se kroz proizvod za hrvatskog proizvođača brašna Granolio, brend Farina, koji su prošle godine lansirali liniju posebnih vrsta brašna za mlađe potrošače koji vole eksperimentirati u kuhinji i isprobavati drugačije recepte, poput kruha od pirova, zobena ili heljdina brašna.

Analiza je pokazala da inače na ambalažama nije lako vidljiva vrsta brašna, pa je zato kod dizajniranja odlučeno kako se baš to treba staviti u prvi plan. Osim toga, isticanjem vrsta, koje su neobične, želi se privući interes kupca

Njima je svaka namirnica bitna, a bitno im je i pakiranje proizvoda koje, osim što se mora istaknuti na polici dućana, mora izgledati atraktivno i na njihovu Instagramu. Potaknuta željama klijenta, ekipa u Studiju Size odlučila je napraviti analizu gotovo svih brendova na domaćem tržištu i došli su do zaključka da većina ambalaža ima fotografije ili ilustracije doslovnih motiva kao što su kruh i žito, a osim toga, većina ih je zatrpana grafičkim elementima ili tiskom. Stoga su klijentu odlučili ponuditi rješenje koje je u potpunosti drugačije od svega viđenog.

- Budući da Farina Speciale brašna nisu uobičajena, kao ni ciljana skupina, predložili smo rješenje koje odskače od konkurencije. Tekstualne informacije smo reducirali i presložili, a u oblikovanju forme koristili smo osnovne elemente: tipografiju i boju, te kontrast koji se stvara kombinacijom tih dvaju elemenata - objašnjavaju nam iz studija te još dodatno napominju: - Boje su odabrane radi dobrog isticanja na polici. U kombinaciji s upečatljivom tipografijom i minimalističkom formom dobili smo prepoznatljiv vizualni jezik te diferencijaciju u odnosu na konkurenciju. U prvi plan stavili smo vrstu brašna i tako dizajnu dali funkcionalnu vrijednost jer je analiza pokazala da vrsta brašna na ambalažama često nije lako vidljiva. Kako se radi o neuobičajenim vrstama brašna, njihovim isticanjem htjeli smo i privući interes kupaca.

LIFESTYLE PROIZVOD

Osim što su stvorili dojmljiv vizualni identitet, u studiju se nisu zaustavili na tome, nego su u sklopu brendinga osmislili i komunikacijsku platformu koja pozicionira Farina Speciale brašno ne samo kao kvalitetnu namirnicu, nego i kao lifestyle proizvod koji promiče filozofiju eksperimentiranja u kuhinji. Ideja je da brend prezentira kuhanje kao opuštenu igru, a ne slijepo pridržavanje recepata.

Malo doista može biti prekrasno, što je Studio Size i dokazao. Jednostavnost, jasnoća, promišljen pristup i potpuna posvećenost onome na čemu se radi opet su se pokazali kao glavni aduti kvalitetnog proizvoda.

Više o radu studija Size pogledajte na: studio-size.com.

Foto: Jurica Koletić

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. travanj 2024 02:53