COOL MJESTO

Ana Hrgovčić svoje ‘zelene prijatelje‘ preselila na novu adresu. Ispričala nam je o uređenju i zanimljivom konceptu kojeg uvodi

 BILJKE.PLANTS
Novi prostor u Ilici nudi jedinstveno iskustvo, radionice i najam za događanja okružena zelenilom i dizajnom.
Novi prostor u Ilici nudi jedinstveno iskustvo, radionice i najam za događanja okružena zelenilom i dizajnom.

U samom središtu Zagreba, u Ilici 62, otvorio se novi prostor poznatog brenda Biljke Plants. Dosad prepoznatljiv po svojim terarijima i urbanim biljkama, brend je sada dobio pravo "zeleno hub utočište" koje odražava njegovu filozofiju i viziju. Vlasnica Ana Hrgovčić s entuzijazmom objašnjava kako je preseljenje bilo prirodan korak u razvoju poslovanja koji im je omogućio i širenje u druge sfere poslovanja.

- Biljke su same odlučile - smije se Ana i pojašnjava da u maloj trgovini na sad već bivšoj adresi više nije mogla izložiti sve proizvode koji su dostupni i u njihovoj web-prodaji, a koje su kupci redovito tražili.

Stručnjak savjetuje kako u 4 laka koraka kod kuće napraviti moćan insekticid

- Htjela sam da prostor bude mjesto gdje priroda susreće grad, gdje ljudi mogu pronaći baš ono što im nedostaje u svakodnevici. Željela sam stvoriti urbani vrtni dnevni boravak, prostor koji živi, diše i okuplja ljude. Zato ga sada nudimo i za najam, možete tu proslaviti rođendan okruženi monsterinim lišćem, organizirati intimni event, lansirati novi proizvod ili održati team building u društvu fikusa i kave - nabraja Ana.

image
BILJKE.PLANTS
image

Novi prostor omogućuje i širu ponudu biljaka i dodataka, od velikih sobnih i vanjskih biljaka, kvalitetnih supstrata, do dizajnerskih teglica i raznih dodataka

BILJKE.PLANTS
image
BILJKE.PLANTS
image

Na uređenju prostora radila je s arhitekticom Dorom Tomulić iz arhitektonskog studija 9HZ office u Zagrebu

BILJKE.PLANTS
image
BILJKE.PLANTS

Novi prostor omogućuje i širu ponudu biljaka i dodataka, od velikih sobnih i vanjskih biljaka, kvalitetnih supstrata, do dizajnerskih teglica i raznih dodataka za urbano vrtlarenje. Također, dostava je sada uvedena za sve što imaju u ponudi, kako bi svi urbani vrtlari mogli naručiti i svoju XXL biljku bez brige o transportu.

Kad je riječ o samom uređenju interijera, novi prostor idilično spaja hladne materijale i bujno zelenilo. Sivilo zidova i inoks pultova kontrastira zelenim biljkama koje dominiraju prostorom, dok ružičasti elementi, poput poda i stepenica, daju neočekivanu dozu razigranosti.

- Htjeli smo pokazati da biljke mogu utopliti prostor i savršeno se uklopiti u moderan dizajn domova i ureda. Jedna zdrava biljka može unijeti posebnu gracioznost i život u prostor - objašnjava Ana.

Na uređenju prostora radila je s arhitekticom Dorom Tomulić iz arhitektonskog studija 9HZ office u Zagrebu. Detalji su pažljivo odabrani, zidovi su izvedeni tehnikom koja imitira beton, radni stolovi i prodajni pult obloženi su inoksom, a LED rasvjeta unutar staklenih pločica pulta čini da prostor doslovno svjetluca kad padne večer. Ana posebno ističe stepenice.

- Izrađene su od metala u stilu protupožarnih stepenica s rupičastim podlogama i obojene u jarku pink nijansu, koja podsjeća na stari logo BILJKE.PLANTS. Svi elementi savršeno se slažu - zadovoljna je vlasnica.

image
BILJKE.PLANTS
image

Novi prostor omogućuje i širu ponudu biljaka i dodataka, od velikih sobnih i vanjskih biljaka, kvalitetnih supstrata, do dizajnerskih teglica i raznih dodataka

BILJKE.PLANTS
image
BILJKE.PLANTS
image
BILJKE.PLANTS
image
BILJKE.PLANTS

Prostor je podijeljen na dvije etaže. U prizemlju se nalazi ponuda terarija na dugačkom zidu s knauf policama, dok se preko puta protežu drvene police nalik onima u dnevnom boravku, s biljkama, knjigama, slikama u okvirima, ukrasnim teglicama i dodacima. Središnji dio zauzima okrugli element s jastucima za sjedenje i opuštanje.

Osjećaju li sobne biljke hladnoću? Kad temperature padnu biljke će biti sretne ako napravite ovo...

Gornja etaža namijenjena je iskustvu i druženju. Veliki stol s deset stolica koristi se za radionice i druženja, od izrade terarija, adventskih vijenaca i buketa do keramike i izrade teglica za biljke. Za djecu postoje radionice "Mommy and Me", a tu su i radionice za parove. Važno im je, napominje, da njihovi kupci uz biljku dobiju i pozitivno iskustvo kupnje, te da iz ovog gradskog "plant shopa" odlaze bogatiji za znanja o održavanju biljaka, a ne samo za biljku.

- Brutalistička elegancija s prirodnim elementima možda najbolje opisuje naš prostor - kaže Ana.

image
BILJKE.PLANTS
image
BILJKE.PLANTS
image

Ani je važno da kupci uz biljku dobiju i pozitivno iskustvo kupnje

BILJKE.PLANTS

Ponuda biljaka mijenja se gotovo tjedno, od onih za tamne prostore, početnike, kolekcionare rijetkih vrsta, zaljubljenike u kaktuse, pa čak i onih sigurnih za kućne ljubimce. Svaka biljka redovito se njeguje prirodnim sredstvima i gnojivima.

- Ljudi danas traže biljke iz više razloga - iz potrebe za prirodom, zbog estetike, ali i terapijskog učinka. Ipak, većina naših kupaca biljke bira kako bi dodatno dekorirali prostor i upotpunili ga - dodaje Ana.

Za simbol novog početka, Ana odabire ficus lyrata.

- Pomalo tvrdoglava, ali elegantna i ponosna. Nije najlakša za održavanje, ali kad joj nađeš pravo mjesto, uzvrati raskošnošću i stavom. U nekom smislu, ona simbolizira i nas - rasli smo, selili se, padali su nam listovi, a sada stojimo čvrsto, s puno novih listova i ideja - iskreno će Ana.

Što su zapravo BILJKE.PLANTS?

U svojoj srži, brend BILJKE.PLANTS posvećen je biljkama. Sve što rade polazi od njih, od načina na koji rastu, koje uvjete trebaju i na koji način uljepšavaju prostor u kojem se nalaze. Njihova ljepota, raskoš i bujnost ne dolaze slučajno, rezultat su pravilne njege, kvalitetnog supstrata i pažljivog pozicioniranja u prostoru.

- Zato nam je savjetovanje s klijentima jednako važno kao i sama prodaja. Ne želimo da netko samo odnese biljku kući, nego da mu pomognemo izabrati onu koja će rasti u uvjetima u koje dolazi. Ne mislim da svi moraju doma imati džunglu, dovoljna je jedna smislena biljka koja će malo utopliti prostor, a zahvaljujući pravom izboru u njemu biti godinama. Na kraju, ideja brenda nije samo u tome da prodajemo biljke, nego da pomažemo klijentima, tvrtkama da stvore svoj zeleni kutak, održiv i smislen - objasnila je začetnica ideje i vlasnica Ana Hrgovčić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. studeni 2025 07:04