Cool Mjesto: Optika Stepinac

Tko kaže da optike moraju biti dosadne?
Profil
Vlasnik:
Ante Stepinac
Lokacija:
Bakačeva ulica, Zagreb
Info:
za uređenje je zaslužan arhitektonski ured Arhitektri

Donedavo su svi javni objekti bili neprimjetni, isti i dosadno predvidljivi. Barem kada je u pitanju njihovo uređenje. Pekare, ljekarne, frizerski saloni, cvjećarne, butici, optike, zubarske oridinacije… Svi su više-manje bili goli prostori opremljeni najosnovnijim, često neodržavanim, namještajem i uređajima potrebnima za određenu djelatnost.

No, s vremenom su privatnici shvatili koliko je važno biti drugačiji da bi se istaknuo te privukao kupce, klijente i goste pa su počeli razmišljati I o interijeru. Shvatili su da treba angažirati arhitekte i dizajnere interijera koji bi za njih osmislili novi koncept prostora, odabrali dizajnerski namještaj, kombinacije boja i detalje. Stoga ne čudi što je trend uređenja javnih objekata u posljednje vrijeme na sve višoj razini.

Tako smo se i mi ovaj tjedan ugodno iznenadili kada smo ušli u nedavno otvorenu poslovnicu optike Stepinec u zagrebačkoj Bakačevoj ulici, za čiji je koncept zaslužan arhitektonski ured Arhitektri. Moderan, topli i funkcionalan prostor, potpuno je drugačiji od onoga što bi inače očekivali u optikama. Vlasnik Ante Stepinac ističe kako je osnovna nit vodilja bila prostor učiniti nekonvencionalnim.

– Željeli smo dizajnom interijera postići efekt opuštene kućne atmosfere, da kod klijenta postignemo osjećaj pripadnosti na način da opušten u miru, uz sugestiju stručnih djelatnika, donese ispravnu odluku kod kompleksnog biranja dioptrijskih ili sunčanih naočala, pogotovo ako se u obzir uzme asortiman orjentiran na ekskluzivne robne marke iz svijeta mode – govori nam Ante i dodaje kako od materijala prostorom dominiraju kamen travertin, drvo orah i pleksiglas u bojama za izložbene elemente i izloge.

– Moram napomenuti kako smo dizajnom interijer htjeli napraviti otklon od standardnog tipa uređenja optika i isprovocirati pozitivnu reakciju klijenata u čemu smo apsolutno uspjeli. Znači nismo željeli biti još jedna optika u nizu koja prodaje naočale, već smo lifestyle optika koja svojim uređenjem radnog prostora odiše duhom Bvlgaria, Chanela, Dolce Gabbane, Prade… Željeli smo da svaki ulazak u našu poslovnicu bude pozitivan šok. U takvom okruženju prezentacija naočala dobiva novi smisao i vrijednost u očima klijenata. Činjenica je da vrhunske robne marke zahtjevaju vrhunsku lokaciju, vrhunski uređen prostor i vrhunski educiranog djelatnika – kaže.

Dodaje kako je ovo treća lokacija na kojoj tvrtka posluje, a u kojoj se od usluga nude kompjuterska kontrola vida za naočale i kontaktne leće te kompjutersko uzimanje mjera za individualne tipove naočalnih leća na sustavu Visioffice.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. travanj 2024 23:01