Property styling

Domaći interijeri prije i poslije: Evo kako uspješno prodati ili iznajmiti svoju nekretninu

 www.idinteriordesign.hr
Stručnjaci otkrivaju što morate napraviti ako ste u procesu nuđenja stana ili kuće gostima, kako sve prezentirati i na što pripaziti

image
Andreja i Viktor Sarić, tvrtka ID - Interior Design iz Zagreba

Andreja i Viktor Sarić, tvrtka ID - Interior Design iz Zagreba

Spadate li među one koji namjeravaju prodati ili iznajmiti svoju nekretninu? Baš kao svi prodavatelji nekretnina, i vi biste željeli prodati svoj stan za veći iznos nego za koji ste ga kupili? No, s obzirom na oscilacije na tržištu nekretnina, kako možete biti sigurni da će vam to i uspjeti?

Tržište nekretnina je konkurentno i kako biste postigli najbolju cijenu prilikom prodaje svojeg stana, potrebno ga je prikazati u najboljem mogućem svijetlu, ali se treba i pobrinuti da se vaša nekretnina istakne u moru svih oglasa. Kako? Pomoću dobre fotografije. No, je li dobra fotografija nekretnine samo produkt dobrog fotografa? Odgovor je ne. Za dobru fotografiju nekretnina mora biti uređena, baš poput vas kad se spremate za fotografiranje. U tome vam mogu pomoći stručnjaci koji se bave tzv. property stylingom. Jedni od njih su i bračni par Andreja i Viktor Sarić iz tvrtke ID - Interior Design iz Zagreba, koji su se odlučili baviti baš property stylingom. Na ideju su, pričaju, došli tako što je Viktor pod svaku cijenu želio spojiti njihove profesije u jedinstveni projekt. Viktor se bavi videoprodukcijom, a Andreja je dizajnerica interijera. On je razmišljao da bi to trebalo biti nešto vezano uz tržište nekretnina, no nije znao točno što, sve dok ona nije saznala za popularnost property stylinga na drugim kontinentima. Ispričali su nam sve što trebate znati o ovoj temi i udijelili neke korisne savjete.

Više o njihovom radu možete saznati na službenoj web adresi www.idinteriordesign.hr.

ŠTO JE PROPERTY STYLING?

Property styling ili home staging je metoda uređenja interijera nekretnine namijenjene prodaji ili najmu. Ta metoda pomaže kupcima zamisliti svoj budući život u tom prostoru. To je način dekoriranja prostora koji naglašava njegove najbolje karakteristike i kvalitete prilikom prezentacije klijentima. Property styling je esencijalni dio uspješne prodaje stana ili kuće. Na njega možemo gledati kao na investiciju koja je potrebna za brzo i vidljivo poboljšanje trenutnog stanja neke nekretnine.

Property styling je zapravo dizajniranje interijera s ciljem da se stvori neutralna privlačnost prilikom prodaje nekretnine, no nema istu svrhu kao dizajn interijera. Baš suprotno od dizajna interijera, koncentrira se na uređenje i pripremu nekretnine koja će zadovoljiti širok spektar potencijalnih kupaca, a ne stvaranje doma za jedinstvenu osobu. Property styling također daje kupcu priliku da doživi prostor u svom najboljem izdanju.

image
ERANICLE/GETTY IMAGES/ISTOCK PHOTO

U većini scenarija klijenti ne vide potencijal nekretnine, ali kad takva nekretnina prođe kompletan property styling tretman, ono što vide može im dati mnoštvo ideja. Property styling može uštedjeti prodavateljima mnogo vremena i poboljšati sve loše strane njihove nekretnine. Ako se vaš stan ne prodaje jer mu nedostaje “wow efekt”, čini se da je property styling prava usluga za vas. Opseg zahvata uređenja nekretnine može biti manji ili veći, no važno je da svakako upotrijebite ovu uslugu.

image
HANOHIKI/GETTY IMAGES/ISTOCK PHOTO

- Fotografije uređenog doma privući će mnogo potencijalnih kupaca koji će na kraju ući kroz vrata i uživo razgledati stan, a vama će pomoći da stan brže prodate i da postignete što bolju cijenu. Zato je property styling investicija u vašu budućnost. Trošak property stylinga je u prosjeku 1-3% prodajne cijene, no naravno ovisi i o budžetu, željama i mogućnostima klijenta. Na kraju će vas ta investicija ipak koštati manje nego prvo snižavanje cijene nekretnine. To donosi nevjerojatan povrat ulaganja - objašnjava Andreja, a Viktor nadodaje: - Property styling preporučujemo svima onima čija imovina nije privukla potencijalne kupce kroz duže razdoblje, za one nekretnine koje su dugo na tržištu i još uvijek se nisu prodale, prodavačima koji su snizili cijenu već nekoliko puta, vlasnicima nekretnina sa zastarjelim uređenjem interijera, vlasnicima nekretnina koji su previše zauzeti i shvatili su da je za angažman oko prodaje nekretnine potrebno puno vremena, prodavačima bez pravog koncepta o tome kako privući potencijalne kupce, investitorima i izvođačima koji žele imati izložbeni stan kako bi potaknuli prodaju, kao i prodavačima koji žele pokazati puni potencijal prostora njihove nekretnine svojim klijentima.

image
HALFPOINT/GETTY IMAGES/ISTOCK PHOTO

KOJI JE PROCES?

Ako ste odlučili angažirati stilista nekretnina, on će za početak trebati nekoliko informacija od vas: koliko je velika nekretnina, gdje se nalazi, koji je rok završetka usluge i ima li nekih posebnih zahtjeva. Property styling nije gotov proizvod, nego usluga koja se posebno prilagođava svakom klijentu jer je i svaka nekretnina jedinstvena. Projekti mogu varirati od oblikovanja praznog prostora, pa sve do jednostavnog dodavanja nove posteljine i umjetničkih djela u postojeći namješteni objekt kako bi se povećala njegova privlačnost.

Cijena uređenja interijera nekretnine ovisi o veličini i broju soba koje se moraju pripremiti i dekorirati, ali i o tome radi li se o imanju koje je: prazno, namješteno, djelomično namješteno ili zauzeto. Ako je potrebno, stilist nekretnina može vam pružiti i dopunsku konzultaciju na licu mjesta prije izrade ponude. Andreja i Viktor su vrlo iskreni i ako ne vide potencijal za dodavanje vrijednosti, neće vam preporučiti da nastavite s uslugom property stylinga - njihova reputacija počiva na uspjehu vaše prodaje.
Cijela usluga se također može odraditi online, bez da stilist posjeti nekretninu, a tako da klijent pošalje tlocrt i fotografije postojećeg stanja nekretnine. U tom slučaju oni vam daju upute i savjete kako urediti nekretninu, a sve radove izvodite sami.

Kako bi se postigao efekt cijele usluge, bit property stylinga je da vas ne dovede do prevelikih ulaganja, a stilisti će radije upotrijebiti raspoloživu opremu i namještaj, umanjujući troškove. Uz minimalne intervencije i ulaganja, koristeći namještaj i dekoracije koje već imate, te uz neke korekcije, vaš dom može steći “ono nešto” što ga čini posebnim, tako da se ističe pred ostalim ponuđenim nekretninama na tržištu.

ANGAŽIRAJTE PROFESIONALCE

1. Styling dnevnog boravka jednog privatnog stana u Zagrebu

image
Dnevni boravak prije
www.idinteriordesign.hr

Ideja je bila od postojeće blagavaonice napraviti dodatnu spavaću sobu pa je bilo potrebno smjestiti stol u dnevni boravak. Stari kauč je pretapiciran. Ovo je primjer on-line savjetovanja gdje su klijenti sami uredili prostor prema uputama stručnjaka.

image
Dnevni boravak poslije
www.idinteriordesign.hr

2. Styling apartmana za najam, na moru. Budžet je bio oko 1.000,00 eura.

image
www.idinteriordesign.hr
image
SGFD.O.O

Najveći dio budžeta je otišao na novi kauč, namještaj je preljepljen samoljepljivim folijama, zamijenjene su zavjese i djelomično rasvjeta.

image
www.idinteriordesign.hr
image
SGFD.O.O

3. Preuređenje nekadašnje dječje sobe koja je postala skladište u još jednu spavaću sobu. Budžet cca 6.000,00 kn.

image
www.idinteriordesign.hr

Kompletno novi namještaj I dekoracije, ličenje zidova.

image
www.idinteriordesign.hr
image
www.idinteriordesign.hr

4. Valamar Pinia Hotel, Wellness

image
www.idinteriordesign.hr
image
www.idinteriordesign.hr

Styling postojećeg wellnessa u Valamar Pinia hotelu u Poreču. Izrada idejnog rješenja pomoću 3D vizualizacija uz minimalno ulaganje i zadržavanje postojećih elemenata.

image
www.idinteriordesign.hr
image
www.idinteriordesign.hr

5. Izrada 3D vizualizacija, tj. prikaz potencijala praznog prostora, u ovom slučaju kuće u Zagrebu.

image
www.idinteriordesign.hr

Kompletan dizajn interijer je izmišljen/kreiran.

image
www.idinteriordesign.hr
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 13:37