Zagreb je tijekom posljednjih nekoliko godina postao vrlo zanimljiva destinacija posjetiteljima iz cijelog svijeta, a broj noćenja konstantno raste. Stoga ne čudi da se istovremeno širi i ponuda smještaja bilo da se radi o hotelima, hostelima ili stanovima i apartmanima.
Najnoviji primjer je Hostel 3F koji je 6. studenoga otvorio svoja vrata u Korčulanskoj ulici.
Iz hostela ističu da je njihova osnovna prednost to što nude smještaj iznad hostelskog standarda jer nemaju sobe s više od 4 ležaja, a raspolažu i s dvokrevetnim i trokrevetnim sobama.
- Uz recepciju koja je na usluzi gostima 24/7, osnovna misija nam je besprijekorna higijena svakog dijela objekta. Također, cilj nam je bio izgraditi povjerenje i partnerstva u susjedstvu promovirajući lokalne obrtnike. U prizemlju hostela nudimo uslugu restorana, caffe barova, pekarnice, kioska, praonice rublja, brzih taksi usluga i izleta te mnoge druge obrte čije su usluge gostima hostela dostupne po povoljnijim uvjetima - napominje Robert Opačak, voditelj hostela.
Kako je smješten u starijem objektu, da bi se doveo u današnje stanje prostor je morao biti potpuno obnovljen. Zahtjevni radovi obavljeni su na sanaciji krovišta, pregrađivani su zidovi te renovirani podovi, sve vrste vodovodnih, kanalizacijskih, električnih i IT instalacija, ventilacija/rekuperacija zraka te klimatizacija cijelog objekta.
- Objekt je prije našega preuzimanja dulje vrijeme bio neaktivan i prazan, pa je velik dio posla bilo i čišćenje - prisjetio se Opačak.
Proteže se na ukupno 700 četvornih metara, a u prizemlju objekta nalazi se samo prijamna recepcija, dok su svi ostali sadržaji hostela smješteni na prvom katu.
Dok se penjemo stubištem zamjećujemo kutak u kojem su svoje poruke i simpatične opaske ostavili prvi gosti, a dolaskom na kat pažnju nam zaokuplja specifičan centralni hodnik koji je dugačak čak 68 metara.
- Raspored prostorija bio je uvjetovan arhitekturom objekta, a detaljni tlocrt je radio tim stručnjaka iz naše tvrtke - pojašnjava Opačak.
Duž hodnika smješteno je ukupno 17 soba, dnevni boravak za druženje, zajednička čajna kuhinja za pripremu jednostavnijih obroka ili čuvanje namirnica, odvojeni sanitarni čvorovi i tuševi za žene i muškarce te prostor za prtljagu putnika.
Prevladavaju bijela, eko zelena i siva boja za koje je inspiracija pronađena u knjizi “Mali princ”, a pri opremanju su korišteni najmoderniji ekološki materijali i vrhunski tekstil. Tako je kompletan namještaj u hostelu, od recepcije, kuhinje i kupaonica do soba, napravljen po mjeri objekta. Podovi u sobama i sanitarnim čvorovima obloženi su keramikom, a oni na recepciji i u centralnom hodniku prekriveni su najkvalitetnijim tapisonom koji u potpunosti “upija” buku. U cijelom prostoru su čiste i jednostavne linije, a sve je upotpunjeno zanimljivim citatima i fotografijama na zidovima te suptilnim grafičkim identitetom iza kojeg stoji kreativni dvojac Ivor Matić i Nikola Paič iz agencije za tržišno komuniciranje Nulaosam.
- Zahvalni su projekti kada agencija dobije priliku odraditi projekt od samog početka, a upravo ovaj projekt bio je takve prirode. Mogli smo u njega ugraditi znanje i kreativni potencijal kojim raspolažemo. Tako je agencija osim izrade vizualnog identiteta te njegove primarne i sekundarne primjene osmislila i ime samog hostela koje je izvedenica kućnog broja na kojem se nalazi. Suradnja se nastavlja u smislu izrade grafičkih rješenja u print i online komunikaciji. Finalno rješenje logotipa donosi jednostavnu izvedbu, ali istovremeno i višedimenzionalnost što je najbolje vidljivo u dopunjenim formama gdje je logotip dobio uporabnu vrijednost u vanjskoj i unutarnjoj signalizaciji kroz smjerokaze, oznake i slično - rekao je Ivor Matić.
Više informacija potražite na stranicama Hostela 3F.
Foto: Neja Markičević / Hanza Media