Nova trgovina kozmetičkog brenda Alpstories

Originalna toplo-hladna igra

Kozmetički brend AlpStories, koji kombinira tradiciju ljekovite uporabe alpskog bilja sa suvremenom tehnologijom pripreme, otvorio je trgovinu u zagrebačkom Arena centru, a zadatak osmišljavanja koncepta ovog prodajnog mjesta odradila je agencija Brigada. Prvo što se primijeti kada se uđe u trgovinu, jest zanimljiv robot u ljudskoj veličini.

Kontrast materijala

– Specifičnost naše trgovine je visokosofisticirani robot koji služi za pripravu kozmetike na licu mjesta, i to prema potrebama i odabiru kupca. Riječ je, dakle, o kozmetici po narudžbi. Naime, takav se robot inače koristi u medicinske svrhe zbog preciznosti – objašnjava Zrinka Fadini, direktorica AlpStoriesa. A kako je tekao proces uređenja? – Kao kontrast hladnoj tehnologiji koristili smo prirodne materijale toplog drva jelovine i alpskog kamena škriljevca – kaže Damjan Geber, kreativni direktor agencije Brigada.

Modularni pultovi

S jedne strane trgovine zidna je površina prekrivena kamenom na kojemu su police s već gotovim proizvodima. Drugi je zid ispunjen posebno dizajniranim modularnim drvenim policama na kojima se nalaze proizvodi koje su kreirali sami kupci. Ispod njih se nalaze, pak, drveni blokovi za naglašavanje pojedinih artikala, čija konstrukcija diskretno asocira na alpske vrhove.

Glavna uloga pripala je robotu, koji izrađuje kozmetiku na licu mjesta i prema željama kupaca

Dok su zidne plohe poslužile za prezentaciju proizvoda, središnji blok, sastavljen od također posebno dizajniranih modularnih pultova od bijelog MDF-a, posvećen je izravnom susretu kupca s brendom. – Tu se nalazi još jedan uređaj sofisticirane tehnologije kojim se kupcima analizira koža i prema rezultatu kreira adekvatna kombinacija personaliziranih kozmetičkih proizvoda. Interaktivni monitori omogućuju kupcima da uz konzultacije s prodavačem sami pripreme kombinaciju ljekovitog bilja te vlastiti recept računalno proslijede robotu koji će ga pretvoriti u gotov proizvod – ističe Zrinka Fadini.

Svježina alpskih vrhova

– Zapravo središnja zidna ploha funkcionira kao ‘brand wall’ potpuno prekriven autentičnim vizualom iz Alpa, a čitav prostor kombinacijom boja, materijala i struktura priziva svježinu alpskih vrhova. Mislim da smo postigli cilj, a to je da AlpStories koncept trgovine dizajnom interijera komunicira spoj prirode s visokom tehnologijom, dok prostornom organizacijom naglašava personalizirani pristup svakom kupcu – zaključuje Geber iz Brigade.

Ako vam se svidio ovaj članak, molimo vas da ga podijelite!

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
29. travanj 2024 14:22