POIGRAVANJE S BOJAMA

Prostor stilski prilagođen novom vizualnom identitetu revizijske tvrtke

 SAŠA ĆETKOVIĆ/
Trebalo je osigurati dovoljan broj radnih mjesta kombinirajući pojedinačne urede i open space, uz prostore za veće sastanke

Osnovan 1994. godine kao mala obiteljska revizijska tvrtka, IHS je tijekom gotovo tri desetljeća prerastao u jednu od vodećih hrvatskih revizijskih, konzultantskih i računovodstvenih tvrtki na tržištu malih i srednjih poduzeća. Kako bi se kvaliteta usluge i produktivnost tvrtke podigli za još jednu razinu, IHS je lani odlučio investirati u nove urede te novu i unaprijeđenu IT opremu, a u okviru investicijskog ciklusa napravljen je i novi vizualni identitet.

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/
image
SASA CETKOVIC/

Zelenilo je uklopljeno u prostor recepcije kao podloga za novi logo tvrtke te u open spaceu kao djelomična prostorna barijera u posebno projektiranoj konstrukciji od metalnih profila

Poticajno okruženje

Za projektiranje novih poslovnih prostora površine oko 350 kvadrata, koji se nalaze u poslovnom centru Almeria u Zagrebu, odabran je Arhitektonski studio Križnjak, projektantski ured koji ima niz realizacija i međunarodno priznatih projekata različitih namjena.

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/
image
SASA CETKOVIC/

- Zahtjevi investitora bili su usmjereni k brendiranju tvrtke i njezinom boljem pozicioniranju na tržištu, ali i stvaranju originalnijeg i poticajnijeg radnog okruženja. Također, projektni je zadatak došao u vrijeme kad je bio izražen zahtjev za prilagodbom nepredvidljivim okolnostima današnjice te se povratak u ured želio učiniti maksimalno ugodnim - pojašnjavaju arhitekti.

Trebalo je, dodaju, osigurati dovoljan broj radnih mjesta kombinirajući pojedinačne urede i open space način rada te prostore za individualne konzultacije i veće sastanke. Stilski ga je, pak, trebalo prilagoditi novom vizualnom identitetu.

Multifunkcionalni element s nišom za sjedenje i tihom nišom za telefoniranje smjestio se nasuprot recepcije

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/
image
SAŠA ĆETKOVIĆ/
image
SAŠA ĆETKOVIĆ/

Jasno zoniranje

Uređenje je uključivalo kompletnu adaptaciju, a prostor se funkcionalno može podijeliti u nekoliko cjelina: središnji prostor s recepcijom, open space uredi, individualni uredi i sobe za sastanke te kuhinja. Najbliže ulazu smješten je open space ured, dok su kao posebne cjeline izdvojeni individualni uredi direktora i voditelja odjela te sobe za sastanke.

- Uredski prostor tako je jasno podijeljen na odjele koji su prisutni unutar same tvrtke, kao što su revizija i savjetovanje, računovodstvo, marketing i prodaja te uprava. Tri sobe za sastanke različite veličine omogućavaju neovisno odvijanje posla i konzultacije s više klijenata istovremeno - kažu.

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/

Kontinuirana staklena stijena oblikuje granicu traženih tipova ureda i ostatka prostora te istodobno osigurava povezanost zaposlenika putem vizualnog kontakta

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/

Kontinuirana staklena stijena oblikuje granicu individualnih ureda i soba za sastanke te ostatka prostora, istovremeno osiguravajući povezanost putem vizualnog kontakta te mirnoću pojedinog uredskog prostora. Zelenilo je, pak, uklopljeno u prostor recepcije kao podloga za novi logo tvrtke te u open spaceu kao djelomična prostorna barijera u posebno projektiranoj konstrukciji od metalnih profila.

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/

Krovna terasa

Za izradu namještaja po mjeri i opremanje prostora zaslužna je tvrtka Primat-RD, a ističe se i višefunkcionalni element s nišom za sjedenje i tihom nišom za telefoniranje, smješten nasuprot recepcije.

- Uz nišu opremljenu ugradbenom rasvjetom predviđen je pomični stolić za laptop, što je čini prigodnom za rad ili kraće konzultacije, dok je niša za telefoniranje zvučno izolirana te prilagođena za neometano vođenje razgovora - opisuju.

Posebnu cjelinu poslovnog prostora čine kuhinja s blagovaonicom i relax kutkom, koja se ističe pristupom vanjskoj, krovnoj terasi s pogledom na grad, gdje su moguća organizacija različitih evenata.

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/

Projekt s potpisom arhitekata Martine i Roberta Križnjaka

image
SAŠA ĆETKOVIĆ/

S novim vizualnim identitetom usklađene su i boje u interijeru: u osnovnom dizajnu prevladavaju nijanse sive korištene za pod i zid u kombinaciji s bijelom, stvarajući određeni kontrast, dok odabrani element postaju koloristički naglasci u prostoru. Svojim nijansama osnovnih boja - crvena i plava za vertikalne elemente te žuta prilikom izbora namještaja - projektirani elementi prostoru daju željenu živost, a sve dodatno podiže skladno ukomponirano zelenilo.

- Ulaganje u brendiranje tvrtke, pa tako i vizualni i funkcionalni doživljaj radnog prostora, donosi pozitivne rezultate na polju dinamike rada, produktivnosti i poslovanja što potiče tvrtke na odluku o uređenju poslovnih prostora i pri tome angažman stručnjaka - zaključuju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. travanj 2024 18:56