Dosad su preuredili šest poslovnica - dvije u Zagrebu i po jednu u Zadru, Splitu, Rijeci i Biogradu. U tijeku je preuređenje još triju poslovnica u Zagrebu i jedne u Zadru, a potom, u 2022., nastavljaju u svim dijelovima naše zemlje.
Živimo u vremenu intenzivne digitalizacije koja je donijela i nove načine komunikacije te se poslovanje s bankom u sve više situacija odvija putem digitalnih kanala i samoposlužnih uređaja. Sve to sa sobom nosi nove želje i potrebe klijenata te njihov dolazak u poslovnice postaje izuzetak, pa bi samim time trebao biti posebno iskustvo. Klijent dolazi u poslovnicu kada mu je potreban neki novi proizvod ili financijski savjet vezan uz neku životnu odluku. Za ostalo su im dostupne mobilne aplikacije, Internet bankarstvo i slično.
OTP grupa, motivirana ovom promjenom, krenula je u rekonstrukciju svoje poslovne mreže, s ambicijom da u što kraćem vremenu poslovnice pretvore u moderno okruženje koje svojim prostorom i funkcionalnošću pruža njihovim klijentima ugodnu atmosferu i neposredan pristup. Sve novouređene poslovnice imaju moderan dizajn prožet ugodnom zelenom bojom OTP grupe. Prošle godine pokrenuli su velik projekt rekonstrukcije svoje poslovne mreže i do sada su preuredili šest poslovnica - dvije u Zagrebu i po jednu u Zadru, Splitu, Rijeci i Biogradu. U tijeku je preuređenje još triju poslovnica u Zagrebu i jedne u Zadru, i onda u 2022. nastavljaju u svim dijelovima Hrvatske.
- Unatoč snažnoj digitalizaciji, koja se dodatno osnažila u vremenu pandemije, primijetili smo u ponašanju naših klijenata da im je poslovnica i dalje važan kanal komunikacije te da za određena pitanja ipak želimo imati ljudski kontakt - ističe Renata Barbić, koja je s kolegom Antom Jelavićem viši projektant u Odjelu nekretnina i investicija ove banke.
Klijenti banke imaju neposredan pristup djelatnicima, uz potrebnu diskreciju za razgovor o osobnoj financijskoj situaciji i planovima.
- Upravo je diskrecija nešto što su klijenti uvijek isticali kao važan faktor u dojmu u poslovnicama i osluškujući njihovo mišljenje zaključili smo da moramo promijeniti tlocrt poslovica i stvoriti ugodnu atmosferu, ovisno o tipu posla po koji je klijent došao - objašnjava Renata Barbić.
Banke su prije 20 godina bile uglavnom hladna mjesta, mramorni prostor sa šalterima u nizu gdje klijenti stoje ispred djelatnika i obavljaju transakcije ili razgovore. S godinama se potreba za uslugama banke promijenila i korisnici se više nisu kratko zadržavali u poslovnicama, već su htjeli i mjesto gdje bi sjeli i razgovarali o svojim pitanjima. U novom dobu bankarstva klijenti sve više razgovaraju s djelatnicima banke.
- Iz tog su razloga ‘srušeni’ zidovi i prostor za korisnike je otvoren te se dobila prozračnost prostora, a takav open space smo igrom tepiha, pločica i boja odvojili u onaj koji je namijenjen za brze gotovinske transakcije i drugi dio koji je namijenjen razgovorima s klijentima, te napravili granicu između različitih potreba - objašnjava Ante Jelavić.
Da bi osigurali dodatnu toplinu prostora, uveli su internu radiostanicu s nenametljivom glazbom. Treća zona je takozvana 24-satna zona, na koju su posebno ponosni jer su uspjeli napraviti da je po danu dio poslovnice, a za vrijeme kad je poslovnica zatvorena, postaje samostalna “poslovnica” bez djelatnika u kojoj klijenti koristeći uređaje poput uplatno-isplatnih bankomata ili DNT-a mogu obaviti gotovinske transakcije bilo kad. Reakcije njihovih klijenata kada prvi put dođu u novouređene moderne i udobne poslovnice su odlične...