COOL MJESTO

Uredi marketinške agencije BrandKarma u Zagrebu

U kratkom roku i s umjerenim budžetom do lijepog ureda. Projekt potpisuje arhitekt Vedran Orešić, a finalni rezultat je funkcionalan, ugodan i oku primamljiv prostor u kojem se zaposlenici osjećaju sjajno
U kratkom roku i s umjerenim budžetom do lijepog ureda. Projekt potpisuje arhitekt Vedran Orešić, a finalni rezultat je funkcionalan, ugodan i oku primamljiv prostor u kojem se zaposlenici osjećaju sjajno

BrandKarma je jedna od najbrže rastućih marketinskih agencija u Hrvatskoj, koja svojim klijentima nudi inovativna rjesenja u području oglašavanja i digitalnog marketinga.

Kako im se opseg djelovanja i broj zaposlenih u posljednje 2 godine povećao, morali su potražiti nove, veće i funkcionalnije urede.

- Najvažniji kriterij je bio naći prostor koji će odgovarati potrebama firme u osmišljavanju i realizaciji inovativnih projekata za klijente, a to je da omogući bolju suradnju između BrandKarminih timova, otvoren protok informacija, i inspiracijski prostor za “brain storming”. Isto tako, ideja je bila napraviti prostor u kojem će se naši klijenti osjećati ugodno, kao i prostor koji je adekvatan za česte treninge naših vanjskih suradnika.

PREGRADE

Sve to pronašli su u 150 četvornih metara prizemnog prostora u istočnom dijelu Zagreba. To je, zapravo, jako lijep ulični lokal, a nalazi se na malom privatnom sređenom trgu s kafićem pa, ističu u agenciji, izgleda kao da su u nekoj zapadnoj metropoli.

Zadatak da unutrašnjost ureda bude sjajna povjeren je arhitektu Vedranu Orešiću koji je trebao u vrlo kratkom roku i s umjerenim budžetom osmisliti prostor koji ne mora biti pretenciozan, ali treba biti funkcionalan i ugodan.

Namještaj je rađen po mjeri, osim stolaca koji su tipski. Namještaj ne definira prostor, nego se uklapa u cjelinu

- Ured nije prevelik i sve funkcije su se u velikoj mjeri uklopile u postojeću dispoziciju prostorija, uz manje izmjene samog rasporeda. Sve pregradne stijene i otvori, kao i obrade svih podnih i stropnih ploha nanovo su izvedene. Prostor je ulični, s izlozima s dvije glavne strane, i taj dio se nije mijenjao - objašnjavaju iz agencije i dodaju kako su s uređenjem htjeli napraviti da se igrom ambijenta postigne zadovoljenje funkcije ureda, da se ne potroši previše novaca, a da se u konačnici postigne ugodna atmosfera.

- Tako je većina prostora u funkciji rada zaposlenika i slobodnog prostora za manipulaciju marketinškim materijalima, dok je centralni dio malo elegantnije uređen kako bi podigao atmosferu i napravio domaći ambijent. Taj se dio prostora sastoji od neformalnog prijemnog dijela, koji može poslužiti i kao šank za brzu kavu s nogu, te kutka za sjedenje, koji ovaj, inače funkcionalan prostor čini manje formalnim. Ovaj dio se od ostalog dijela razlikuje bogatijim materijalima, toplijim bojama i mekšim teksturama - ističu i dodaju da je rasvjeta u tom dijelu također prilagođena atmosferi koja se željela postići.

NIJE SKUPO

- Ostatak prostora je nešto hladniji, jednostavniji u oblicima i neutralnijih boja. Jednoličnost razvijaju zidovi akcentirani bojama i rasvjeta koja daje fokus na mjesta rada i okupljanja. Ovim miksom ambijenata se i u ovakvom, relativno malom prostoru postiglo da dobije na prostornosti i zanimljivosti. Ideja je da s nekoliko elemenata koji odskaču u prostoru napravimo ugodan ambijent bez potrebe da svaki element bude skup i dizajnerski - zaključuju.

Osim centralnog dijela, koji je malo elegantnije uređen i ima domaći ambijent, ured je u jednostavnim i neutralnim nijansama i oblicima

Namještaj za ovaj ured rađen je po mjeri, osim stolaca, koji su tipski. Nije bila intencija, tumače iz agencije, da namještaj definira prostor i ambijent, nego da se uklopi u cjelinu, pa tako ni elementi namještaja nisu birani da budu skupi. Kombinacija izrađenog namještaja s Ikea stolcima i detaljima pokazala se kao dobar izbor.

Foto: Berislava Picek/Hanza Meidia

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 07:19