STRATEŠKA ODLUKA

Vodeća agencija otvorila poslovnicu na glavnom zagrebačkom trgu: ‘Evo koje se nekretnine najviše traže, a cijene...‘

 SHUTTERSTOCK, BILJANA BLIVAJS/CROPIX/
Prostor spaja vrhunsku lokaciju s novouređenim, prozračnim interijerom te kompletnom uslugom za kupce i investitore.
Prostor spaja vrhunsku lokaciju s novouređenim, prozračnim interijerom te kompletnom uslugom za kupce i investitore.

U samom središtu Zagreba, na Trgu bana Josipa Jelačića, otvorena je nova poslovnica Dogma nekretnine, vodeće agencije za nekretnine s najvećim prihodom u Hrvatskoj.

- Otvorenje nove poslovnice dolazi kao rezultat naše strateške odluke da dvije postojeće zagrebačke poslovnice spojimo u jednu veću, reprezentativnu cjelinu na atraktivnoj i iznimno pristupačnoj lokaciji. Odabirom Trga bana J. Jelačića željeli smo osigurati da budemo još dostupniji klijentima, ali i da našim agentima pružimo značajno ljepši, moderniji i inspirativniji radni prostor, u skladu s visokim standardima koje njegujemo - kaže direktor Branko Papeš.

Potreba za otvaranjem nove poslovnice pojavila se uz rast portfelja i povećan interes klijenata na zagrebačkom i središnjem tržištu.

image

Poslovnica agencije Dogma nekretnine otvorena je na Trgu bana Josipa jelačića u Zagrebu

BILJANA BLIVAJS/CROPIX
image

Površine je 340 kvadrata. Sve prostorije su prozračne i ispunjene prirodnim svjetlom, a veliki otvori pružaju prekrasan pogled na trg s jedne strane i Dolac s druge

BILJANA BLIVAJS/CROPIX

- Lokacija na Trgu bana J. Jelačića ima simboličku i operativnu težinu - željeli smo ured koji je jednako blizu našim klijentima, partnerima i agentima te odražava profesionalni standard kakav njegujemo. Adresa u samom srcu grada bila nam je važna jer predstavlja najvišu razinu dostupnosti i prepoznatljivosti - dodaje Papeš.

Očekujemo stabilizaciju tržišta, ali i dalje uz blagi rast cijena

Papeš se osvrnuo i na trenutačno stanje na hrvatskom tržištu nekretnina.

- Tržište i dalje karakteriziraju visoke cijene, ograničena ponuda nekretnina te blago usporavanje volumena transakcija u odnosu na godine snažnog rasta. Trenutačno se radi o tržištu na kojem je prodavatelja malo, dok je broj kupaca znatno veći, što održava visoku razinu potražnje. U Zagrebu se posebno ističe velika potražnja za novogradnjama i stanovima na boljim gradskim lokacijama. Očekujemo da će se tržište u nadolazećem razdoblju stabilizirati, uz i dalje blag rast cijena. Ipak, vrijedi naglasiti da nekretnine koje su kvalitetne, nalaze se na dobroj lokaciji, kvalitetno su uređene i opremljene, te imaju realno postavljenu cijenu - vrlo lako i brzo pronalaze kupca, neovisno o izazovima na tržištu - komentira Papeš.

Investicijska potražnja u Zagrebu i dalje je snažna, što znači da klijenti kupuju nekretnine kao oblik ulaganja.

- Istovremeno, bilježimo i potražnju za zagrebački prsten. Potres i Covid napravili su svoje te je porasla potražnja za nekretninama u, primjerice, Samoboru, Velikoj Gorici, Zaprešiću i sličnim mjestima, gdje također bilježimo rast. Tržišnu dinamiku određuju rast cijena i nedostatak ponude. Investitori su danas oprezniji nego ranije, ali i dalje aktivni, dok kupci sve više cijene dobru lokaciju, kvalitetno opremljene i uređene nekretnine - dodaje.

Primijećuje i pad kupnje od strane stranih državljana, što je prije svega posljedica ekonomske situacije u zemljama iz kojih dolaze, ali i rasta cijena nekretnina u Hrvatskoj.

- Unatoč tome, interes ostaje prisutan, posebno na obalnom području, ali uz oprezniji pristup i detaljnije vrednovanje kvalitete investicije - kaže Papeš.

Nova Dogmina poslovnica na glavnom trgu uređena je kao funkcionalan i otvoren prostor, ukupne površine 340 kvadrata. Sve prostorije su prozračne i ispunjene prirodnim svjetlom, a veliki otvori pružaju prekrasan pogled na trg s jedne strane i Dolac s druge, što prostoru daje dodatnu dinamiku, prostornost i reprezentativnost.

U interijeru dominiraju topli prirodni tonovi, bijela boja i neutralna paleta, uz puno svjetla i prozračnosti, čime se stvara osjećaj profesionalnosti, ugode i povjerenja. Posebna pažnja posvećena je prostoru za prijem klijenata, prezentacijskoj zoni i radnim mjestima, koja obiluju dnevnim svjetlom i potiču produktivnost i otvorenu komunikaciju. Na uređenju je radio Dogmin stručni interni tim, koji je kreirao prostor koji spaja eleganciju, funkcionalnost i prepoznatljiv identitet Dogme.

image

Branko Papeš

BILJANA BLIVAJS/CROPIX

- U zagrebačkoj poslovnici klijenti će moći dobiti kompletnu uslugu posredovanja u kupnji, prodaji i najmu nekretnina, savjetovanje oko ulaganja, savjetovanje investitora, pravnu podršku te procjene tržišnih vrijednosti. Pored ulaganja u hrvatske nekretnine, našim klijentima nudimo i savjetovanje, projekte i mogućnosti ulaganja na dinamičnom tržištu nekretnina u Dubaiju, koje posljednjih godina bilježi snažan rast i sve veći interes investitora iz regije. Također, kao licencirani kreditni posrednici, naši partneri su vodeće banke u Hrvatskoj, klijentima pružamo kreditno posredovanje i pomoć u realizaciji svih vrsta stambenih i gotovinskih kredita na području cijele Republike Hrvatske. Naše kreditne savjetnice mogu omogućiti dugoročne uštede i pomoći u donošenju optimalnih odluka - ističe Papeš, dodajući kako poseban naglasak stavljaju na personaliziran pristup, najvišu razinu profesionalnosti, potpunu transparentnost procesa, sveobuhvatnu marketinšku podršku te stručnost izgrađenu na 26 godina iskustva na tržištu nekretnina.

image

Dogma je učinila strateški iskorak te proširila svoje poslovanje u Dubai

BILJANA BLIVAJS/CROPIX
image
BILJANA BLIVAJS/CROPIX
image
BILJANA BLIVAJS/CROPIX

Dogma nekretnine danas broji 18 poslovnica diljem Hrvatske, uključujući i urede u Beogradu i Ljubljani, te više od 200 profesionalnih agenata. Također, Dogma je učinila strateški iskorak te proširila svoje poslovanje u Dubai da bi klijentima osigurala cjelovitu uslugu savjetovanja, posredovanja te postprodajne podrške

A kakvi su bili počeci?

- Na početku je najteže bilo izgraditi tržišno prepoznatljiv brend i stvoriti stabilan tim profesionalaca. U industriji u kojoj je povjerenje ključno, najveći izazov bio je dokazati kvalitetu i održati je dugoročno. Iskreno, ambicija je postojala od prvog dana, ali put do današnje pozicije bio je rezultat upornosti, jasne vizije i kontinuiranog, predanog rada - zaključuje Papeš.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. prosinac 2025 15:43