"Luksuzan stan u centru Zagreba s pogledom na katedralu", "Luksuzna garsonijera u novogradnji - idealna investicija!", ili pak "Prodaje se luksuzna kuća u mirnom naselju, 120 kvadrata" samo su neki od naslova oglasa koji svakodnevno iskaču na domaćim oglasnicima i društvenim mrežama. Čini se da pojam "luksuz" u opisu barem malo uređenijih ili novijih nekretnina postaje neizostavan, neovisno o tome radi li se o vili s bazenom i pametnim sustavom upravljanja ili o jednosobnom stanu na rubu grada u komercijalnoj novogradnji.
‘U našoj je ulici niknulo čak 20-ak zgrada, pogledajte koliko se sad traži za kvadrat stana‘
Ovakvi oglasi postavljaju pitanje što zapravo čini neku nekretninu luksuznom? Je li za taj epitet dovoljno da ima moderan i trendovski namještaj iz IKEA-e, novu fas...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....