UREDSKI PROSTORI

PREKRASAN URED U ZAGREBU Biste li pogodili kakve se sve strategije smišljaju u ovim prostorima?

Jako smo ponosni na puno interijerski pametnih rješenja koja smo primijenili radeći ove urede, kaže arhitektica Marina Nardin koja s timom svog ureda Luma Art potpisuje projekt organizacije i uređenja

Atraktivni poslovni uredi postali su standard u svijetu, ali i u Hrvatskoj, a mi vas vodimo u urede kompanije Heineken Hrvatska koji se nalaze u poslovnoj zgradi Eurotower u Zagrebu. Uredi zauzimaju cijeli 12. kat i riječ je o površini od čak 778 četvornih metara.

- Projektni je zadatak bio da prostor bude svijetao, topao, funkcionalan i ugodan za boravak. Dio prostora je zamišljen kao tzv. open space, a dio kao odvojene funkcionalne cjeline po prostorijama. Uredi zauzimaju cijelu jednu etažu koja na sve četiri strane ima prekrasan pogled na grad. U sredini je komunikacijska jezgra zgrade oko koje teče hodnik koji ima kružni tok. U svim dijelovima nalaze se prostori za odmor koji pružaju mogućnost rada u drugom položaju, odnosno na drugom mjestu. Na nekoliko pozicija nalaze se odvojeni prostori za sastanke, a prostor za druženje i prezentacije nalazi se uz ulazni dio s prijemnim pultom i zonama za klijente - objasnila je arhitektica Marina Nardin koja s timom iz svog ureda Luma Art potpisuje projekt organizacije i uređenja Heinekenovih ureda. U uredima ima elemenata zelene boje koja je ugodna za rad, odmara oči, a ujedno je i kompanijska boja. Prisutne su i siva te bijela. Važno je istaknuti da su se za zidove koristile ekološke boje na bazi vode. Namještaj je napravljen po mjeri, i to od razgradivih materijala (iverica, mediapan). Pod je, pak, napravljen od prirodnog materijala, hrvatskog hrasta, bez korištenja ljepila (klik mehanizam).


- Jako smo ponosni na puno interijerski pametnih rješenja koja smo primijenili radeći ove urede. Tako su, primjerice, u hodnicima napravljeni tzv. nevidljivi ormari koji su inkorporirani u zidove, što je izvrstan prostor za spremanje dokumenata, različitih materijala, uzoraka itd. Sve je tu, ali se ne vidi pa ured djeluje uredno, objašnjava naša sugovornica.



Napravljeni su i različiti prostori u kojima se može raditi, tzv. boothovi, što je svojevrstan iskorak jer se pokazalo da danas mnogo ljudi radi na nov način, odnosno nije nužno da cijelo radno vrijeme provedu za svojim radnim stolom, nego rado mijenjaju mjesto na kojem rade. Uz radne zone su predviđeni i prostori za odmor. Napravljen je i zajednički prostor za druženje, s visokim drvenim stolovima i stolicama te barom.


Postavljena je LED rasvjeta koja se ne zagrijava i troši manje električne energije. Rasvjeta u hodnicima i toaletima je na senzore, što je još jedan doprinos smanjenju potrošnje električne energije te je u skladu sa stategijom zelenog poslovanja kompanije.


U svim zajedničkim prostorijama i dvoranama za sastanke su plazme. Općenito, zbog velikih prozora cijeli je prostor vrlo svijetao, s prekrasnim pogledom na grad - nabraja arhitektica Marina Nardin i dodaje kako se pri opremanju ovih ureda vodilo računa o tome da su svi izvođači radova domaći, te da je što više namještaja i opreme iz Hrvatske, što je Heinekenu bilo vrlo važno.

Foto: Biljana Blivajs/Hanza Media

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
28. travanj 2024 09:55