Jasna vizija o tome kako život učiniti jednostavnijim, manje složenim i ugodnijim, omogućila je Gorenju da postane jedan od vodećih proizvođača kućanskih aparata. Počevši 1950. godine kao mala radionica u idiličnom selu Gorenje u Sloveniji, ovo se društvo proširilo u multinacionalnu korporaciju i ugledan svjetski brend. Brend posvećen dizajniranju i usavršavanju kućanskih aparata najviših standarda, s inovacijama i izvrsnošću dizajna. U zadnjih sedam desetljeća, više od 100 milijuna kućanskih aparata Gorenje pronašlo je svoj dom u oko 90 zemalja diljem svijeta. Današnji širok program kvalitetnih kućanskih aparata, temeljen na 339 patenata i 37 osvojenih istaknutih međunarodnih nagrada za dizajn, predstavlja bogato nasljeđe ovog brenda. S jasnom vizijom budućnosti, Gorenje se opredijelilo za daljnje pružanje konstruktivnih rješenja za jednostavniji život – jer jednostavnost je bitna.
Sve je započelo s par marljivih ruku
S ambicioznim i odlučnim timom, Gorenje se najprije usredotočilo na proizvodnju poljoprivrednih strojeva. Međutim, taj brzo rastući početak bio je nadahnut novootkrivenim mogućnostima u razvoju sektora kućanskih aparata te je 1958. godine proizveden prvi štednjak na kruta goriva. Njihova je vizija bila razviti proizvode koji se mogu koristiti s očitim pogodnostima i kroz dugo razdoblje; jednostavne stvari, stvari koje su potrebne svakom domu. Oni su bili brend koji je na tržište kućanskih aparata unio dizajn kao glavno konkurentno sredstvo, čime je Gorenje postalo svjetski poznat dobavljač dobro dizajniranih kvalitetnih kućanskih aparata koji život njihovih korisnika čine jednostavnijim.
S velikom brigom za ljude
Inovativna rješenja za kvalitetnu svakodnevnicu
Inovativna rješenja Gorenja za hlađenje, kuhanje, pranje rublja i posuđa, pružaju optimalnu mogućnost uporabe bez napora, intuitivan rad, dajući savršene rezultate uz brže i bolje obavljanje poslova. U tom smislu, Gorenje je već krajem devedesetih godina prošlog stoljeća ostvarilo ogroman napredak u ovom sektoru razvivši prvu elektroničku i jednostavnu za uporabu perilicu rublja Simple&Logical. Osobito u novom mileniju, Gorenje je lansiralo nekoliko drugih inovacija u dizajnu s istim jasnim ciljem da se pruži osjećaj jednostavnosti. Da spomenemo samo neke najistaknutije: HomeChef ugradbena pećnica s uključenom SimpleBake i patentiranom StepBake tehnologijom s upravljanjem na dodir preko intuitivne, jednostavne upravljačke ploče u boji; IQCook indukcijska ploča za kuhanje s automatskom senzorskom regulacijom procesa kuhanja; WaveActive generacija perilica i sušilica rublja temeljena na novouvedenom identitetu proizvoda pod nazivom „Human Simplicity”. Izvrsne performanse kroz intuitivno vođenje, temeljeno na odabiru programa u samo jednom koraku radi jednostavnijeg postupka pranja i očuvanja rublja.
Pametna rješenja za kućanstvo i pojednostavljeno življenje
Nakon što je 2018. godine postalo sastavni dio Hisense grupe, Gorenje je steklo prigodu za daljnji rast diljem svijeta. Pored razvoja individualnih pametnih uređaja i usluga, poput pametnog rješenja za pranje i pohranjivanje koje korisniku pomaže u njegovim svakodnevnim poslovima, Gorenje je razvilo još jedno inovativno rješenje, platformu ConnectLife. U vrijeme kad naše društvo postaje sve mobilnije, inteligentnije i sve više povezano, ConnectLIife sa širokim spektrom povezanih kao i nepovezanih uređaja i rješenja, kao što su automatski uređaji, televizori, kućanski aparati, pametna rasvjetna tijela i zvona na ulaznim vratima, ova platforma iskustvo korisnika podiže na jednu sasvim novu razinu.
S jasnom vizijom budućnosti
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....