Prostor ispod sudopera često je najzanemareniji kutak kuhinje, mjesto gdje završava sve ono što “nema gdje drugdje”. No, uz nekoliko jednostavnih koraka, može postati uredan, pregledan i funkcionalan dio doma. Profesionalna organizatorica Devon Fegen-Herdman, osnivačica tvrtke Declutter With Devon, otkriva svoj jednostavan i učinkovit način kako taj skriveni nered pretvoriti u savršeno organiziran prostor, a korake prenosi portal The Spruce.
Krenite od nule, izvadite sve van
Prvi korak je da izvadite baš sve iz prostora ispod sudopera. Pregledajte što imate, bacite sve što je isteklo ili se ne koristi i temeljito očistite površinu. Ovaj trenutak iskoristite i za “reset”, odlučite što zaista pripada ispod sudopera, a što ne.
Magazin D&D dostupan je i putem Hanza Media webshopa: Naruči ga i preuzmi u odabranom paketomatu!
Ostavite samo ono što stvarno pripada tamo
Prema Fegen-Herdman, prostor ispod sudopera trebao bi služiti isključivo za sredstva za čišćenje i pribor za održavanje kuhinje, poput deterdženta za suđe, kapsula za perilicu, spužvica i vrećica za smeće. Sve ostalo, poput kućanskih alata, papira ili viška zaliha, preselite na drugo mjesto, u smočnicu, praonicu ili ormarić u hodniku.
Grupirajte po kategorijama
Kad znate što ostaje, grupirajte stvari po vrsti: sredstva za čišćenje zajedno, pribor za posuđe posebno, a potrošni materijal u zasebnu skupinu. Tako ćete odmah uočiti što vam nedostaje, a što imate previše.
Uložite u pametna rješenja za pohranu
Od običnih plastičnih kutija do ladica koje se izvlače, izbor rješenja je ogroman. Fegen-Herdman preporučuje organizatore koji se postavljaju na vrata ormarića, primjerice držače za plastične vrećice ili stalke za boce i spužvice.
Ako volite estetiku, možete odabrati i dekorativne spremnike koji će prostoru dati dodatnu dozu urednosti i stila. Jednostavne naljepnice s natpisima poput “Sredstva za čišćenje”, “Deterdženti” ili “Spužvice” olakšat će održavanje reda i spriječiti ponovno nakupljanje nereda.
Najčešće korištene stvari držite pri ruci
Predmete koje svakodnevno koristite stavite u prvi red, a one koje rjeđe posežete, straga. Tako će sve biti lako dostupno i neće doći do ponovnog razbacivanja.
Pametno upravljajte zalihama
Koliko boca sredstva za čišćenje stvarno trebate? Prema savjetu stručnjakinje, dovoljno su jedna do dvije. Višak pohranite u manje korištene prostore, podrum, garažu ili pomoćnu smočnicu, i “kupujte iz vlastite zalihe” prije odlaska u trgovinu. Tako uz malo vremena i nekoliko praktičnih rješenja, čak i prostor ispod sudopera može postati uredan, logičan i lijepo organiziran kutak u kojem se jednostavno snaći.


Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....