Zidne naljepnice su vrući trend

BLA, BLA, BLA... Današnji zidovi su jako brbljavi!

Lako se postavljaju, nisu previše skupe, ne zahtijevaju velike intervencije u prostoru, ne zahtijevaju boje i šablone i, naravno, prekrasno izgledaju. O čemu pričamo? O zidnim naljepnicama koje su u posljednje vrijeme postale jako popularne. – Dekorativne naljepnice ili tapete su efektno i gotovo uvijek ekonomičnije rješenje od klasičnih tapeta. Od ideje do realizacije obično je potreban jedan dan, ali sve ovisi i o složenosti dizajnerskog rješenja.

Mogu se stavljati na sve glatke površine, a koštaju od 50 kuna naviše

Izvrsno zamjenjuju klasične tapete, a koštaju puno manje, što u današnje vrijeme nije zanemarivo – kaže Petar Starčević, vlasnik Konceptus Design Studija. Dodaje kako su trenutno najpopularnije tekstualne naljepnice, daleko popularnije od grafičkih motiva. Najtraženije su razne motivirajuće poruke i citati poznatih filozofa, ali i proizvoljne poruke klijenata. – Ono što je njihova najveća prednost jest što vam za montažu ne treba majstor.

Naljepnice se postavljaju vrlo jednostavno. Kada dizajniramo, izrežemo i pripremimo naljepnicu za apliciranje, krećemo s apliciranjem na željenu površinu. Klijenti koji dođu u naš studio, dobiju upute kako aplicirati naručene naljepnice i svi su to dosad uspješno učinili. Ako je klijentu potrebno slati naljepnice u neko udaljenije mjesto, onda mu u mailu detaljno opišemo postupak apliciranja – objašnjava dizajner.

Važno je naglasiti da se zidne naljepnice mogu aplicirati na sve glatke površine: staklo, plastiku, vrata, glatke kuhinjske fronte, metal i slično. Motivi na naljepnicama su gotovo neograničeni. – Što se tiče tekstualnih naljepnica, tu možete pustiti mašti na volju: motivirajući citati, duhovite poruke, imena ukućana ili ljubimaca, natpisi za vrata, varijacije su gotovo neograničene.

Klijent također može tekst sa slike koju je vidio na internetu poslati nama da ga redizajniramo, pa na taj način dobije isti tekst koji je drukčije, originalnije dizajniran, što ovu uslugu čini personaliziranom, po želji klijenta – kaže Petar i napominje da je najmanja preporučljiva širina naljepnice koja bi trebala biti dovoljno vidljiva na zidu ili nekoj drugoj glatkoj površini 20-ak centimetara.

Mogu biti i manje, ali onda se vjerojatno neće dovoljno isticati, pogotovo ako je riječ o zidu.Što se tiče najveće dimenzije, tu praktički nema ograničenja. Cijene se kreću već od 50 kuna i ovise o veličini i složenosti dizajnerskog rješenja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
03. svibanj 2024 23:11