PBZ CARD

2010. - godina blagog oporavka tržišta - rast prometa i transakcija

Nastavljeno unapređenje proizvoda i pogodnosti te češće i savjesnije korištenje kartica
zagreb, 251006pbz grupa, privredna banka zagrebzgrada - radnicka cestafoto dragan matic-desk--nov--zag-
 Dragan Matić/CROPIX

Danas je PBZ Card, vodeća kartična organizacija u Hrvatskoj , objavio rezultate poslovanja u 2010. godini. PBZ Card, jedina kartična kuća u čijem portfelju se nalaze i American Express te MasterCard i Visa kartice, u prošloj godini zabilježio je blagi rast poslovanja.

„Na poslovanje u 2010. godini snažno je utjecalo ukupno stanje gospodarstva te kupovna moć stanovništva. Ipak, za razliku od 2009. godine za koju je bio karakterističan rast broja transakcija, u 2010. godini ostvarili smo i rast prometa. Imajući u vidu i ostale pokazatelje poslovanja te okruženje u kojem smo poslovali, možemo biti zadovoljni ostvarenim rezultatima.

Također, prisutna je stabilizacija nepodmirenih dugovanja, što je rezultat savjesnije potrošnje korisnika, unaprijeđene kontrole kreditnog rizika te općenito suradnje s korisnicima u pronalaženju najboljih načina podmirivanja dospjelih obaveza. I tijekom prošle godine nastavili smo s unapređenjem našeg proizvodnog portfelja i pogodnosti korisnicima naših kartica te usluge našim partnerima - prodajnim mjestima, zahvaljujući čemu smo dodatno ojačali položaj vodeće kartične organizacije u Hrvatskoj“, istaknuo je Mislav Blažić, predsjednik Uprave PBZ Carda, prokomentiravši 2010. godinu.

U 2010. godini tvrtka je zabilježila blagi rast broja kartica. Tako je, uzmu li se u obzir sva tri kartična brenda (American Express te MasterCard i Visa) broj kartica u prosjeku po brendu zabilježio blagi rast od 2% u odnosu na 2009. godinu te je krajem 2010. godine tvrtka ukupno imala više od dva milijuna aktivnih kartica American Express, MasterCard i Visa brenda.

Tijekom 2010. godine PBZ Card je zabilježio i rast broja prodajnih mjesta. Tako je krajem godine tvrtka imala zaključenih ugovora za prihvat American Express kartica na 55.000 prodajnih mjesta, MasterCard na više od 20.000 a Visa kartica na gotovo 22.500 prodajnih mjesta diljem Hrvatske.

Tijekom 2010. godine, uključujući sva tri brenda, samo na prodajnim mjestima ukupno je napravljeno oko 89 milijuna transakcija a što predstavlja rast od 4,5% u odnosu na 2009. godinu. Osim rasta broja transakcija, zabilježen je i rast prometa te je ukupan promet korisnika American Express, MasterCard i Visa kartica Privredne banke Zagreb iznosio 28,8 milijardi kuna a što je za gotovo 3% više u odnosu na 2009. godinu. Tijekom 2010. godine dobit prije oporezivanja iznosila je 277 milijuna kuna, a neto dobit 220,7 milijuna kuna.

Osim toga, povećavši tržišni udio u prometu, PBZ Card je dodatno ojačao svoj položaj vodeće kartične organizacija u Hrvatskoj. Tako je u 2010. godini karticama PBZ Carda, odnosno PBZ-a ostvareno 22% ukupnog prometa korisnika debitnih kartica te 38% ukupnog prometa korisnika kreditnih kartica.

U prošloj godini i putnička agencija PBZ Carda – Jumbo Travel Services ostvarila je značajna dostignuća, među kojima izdvajamo rast broja putnika na krstarenjima, tečajevima stranih jezika u inozemstvu, zatim organizaciju zahtjevnih incentive putovanja za korporativne klijente u odredištima širom svijeta te proširenje ponude programa zimovanja i ljetovanja.

Unapređenje usluga i proizvoda

Među značajnim događajima u 2010. godini treba istaknuti deseti rođendan Membership Rewards programa - programa lojalnosti korisnika American Express kartica u Hrvatskoj, koji je ujedno jedan od prvih programa lojalnosti na hrvatskom tržištu. Cijela 2010. godina protekla je u obilježavanju ove obljetnice kroz brojne akcije i pogodnosti za korisnike American Express kartice i članove ovog programa, uključujući nagradne igre, dvostruke nagradne bodove, oslobađanje od plaćanja upisnine i članarine za prvu godinu korištenja American Express kartice i Membership Rewards programa te brojne druge.

Unaprijeđeni su i drugi programi nagrađivanja kao što je My Card program, u koji su uključene American Express, MasterCard i Visa kartice s čip tehnologijom, kao i brojni programi ušteda za korisnike pojedinih American Express kartica, uključujući proširenje mreže poslovnih partnera kao i pogodnosti koje mogu ostvariti korisnici.

Potvrda unapređenja razvoja odnosa s klijentima – prodajnim partnerima je i rast broja prodajnih mjesta s kojima je PBZ Card ugovorio posebnu pogodnost - obročnu otplatu bez kamata i naknada. Ova pogodnost osobito je prepoznata od korisnika kartica što potvrđuje i stalni rast prometa i broja prodajnih mjesta koja nude ovu pogodnost – a u čemu je PBZ Card apsolutni lider na domaćem tržištu. Tako je u 2010. godini obročna otplata bez kamata i naknada bila dostupna korisnicima American Express i PBZ Maestro kartice na ukupno gotovo 50.000 prodajnih mjesta diljem Hrvatske.

Brojni donacijski i sponzorski projekti, kako oni na području kulture, umjetnosti, zdravstva, obrazovanja, sporta i dr., još su jedanput potvrdili da PBZ Card svoj razvoj promišlja dugoročno te kroz prosperitet zajednice u kojoj posluje. Među projektima društvene odgovornosti posebno se ističe projekt pod nazivom „Činim dobro svaki dan”.

Putem ovog projekta i svoje American Express kartice sa srcem PBZ Card pomaže projekt Ministarstva zdravstva i socijalne skrbi Republike Hrvatske pod nazivom „Praćenje djece s neurorizicima” na način da za svaku transakciju koja je napravljena tom karticom izdvaja 35 lipa za projekt Ministarstva, bez dodatnih troškova za korisnike. Tako je za projekt Praćenja djece s neurorizicima PBZ Card do kraja 2010. prikupio više od milijun kuna te donirao sredstva za 11 bolnica diljem Hrvatske, za kupnju potrebne medicinske opreme.

Priznanja

Kontinuirano jačanje i unapređenje portfelja i usluga potvrdila su i brojna priznanja i nagrade koje ni u 2010. godini nisu izostale. Tako je PBZ Card, odnosno brend American Express u 2010. godini četvrti put za redom osvojio titulu „Trusted Brand“ kao kartični brend kojem hrvatski potrošači najviše vjeruju a kompanija je osvojila i „Best in Customer Service Award“ – priznanje za vrhunsku uslugu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
01. studeni 2024 01:11