Krunoslav Weinpert

JADRANSKI BIZNIS PLAN OSJEČKOG IT PODUZETNIKA Besplatnom aplikacijom Pointers osvaja turiste

Podržava nas Microsoft Tribes program, koristimo njihove servere koje su nam dali na korištenje pet godina jer su prepoznali potencijal projekta, kaže Weinpert
Krunoslav Weinpert, Pointers
 Jutarnji.hr / Pointers
Podržava nas Microsoft Tribes program, koristimo njihove servere koje su nam dali na korištenje pet godina jer su prepoznali potencijal projekta, kaže Weinpert

Krunoslav Weinpert, Osječanin koji stoji iza tvrtke Pointers koja je razvila istoimenu besplatnu turističku web i mobilnu aplikaciju, ovih dana je u potpunom poslovnom ludilu. Trenutno s ekipom suradnika obilazi Split, dijeli milijun leataka, pušta promotivne balone i mami turiste da skinu njegovu aplikaciju, a sklopio je aranžman i s festivalom Ultra. Lani je Pointers bila 3. najskidanija aplikacija u Hrvatskoj, poslije dvije HAK-ove, a dosad je ukupno 'skinuta' 17 tisuća puta, kaže.

Bivši snimatelj s HRT-a i RTL-a, Weinpert je u razvoj projekta uložio više od tri milijuna kuna vlastitog kapitala, a najavljuje kako ima potencijalnog ulagača za oko dva milijuna eura, no ne otkriva o kome se radi. Prijavio je tim, koji ima sjedište u inkubatoru BIOS u Osijeku, za Microsoftov akcelerator u Berlinu, a u međuvremenu radi i na pripremi projekta za povlačenje 1,5 milijuna kuna iz EU fonda. Tako će, kaže, još bolje obraditi nekomercijalni sektor u Hrvatskoj kojeg sada 'pokriva' s više od 3500 turistički atraktivnih točaka s detaljnim opisom.

Ove sezone radi punom parom, na projektu je angažirao i lokalno stanovništvo destinacija koje obrađuje, a poslovni model je zapravo vrlo jednostavan, te uključuje vrlo snažan marketing. Sad mu je prva prava 'žetva', na kojoj zajedno s njim radi, kako on kaže, 40-ak stručnjaka i entuzijasta.

„Aplikacija je besplatna, a nudimo suradnju svima koji pružaju proizvode i usluge u turizmu. Trenutno imamo više od 500 klijenata, te više od 1000 lokacija tog profitabilnog sektora“, veli Weinpert. Lani su Krku, s čijim su poduzetnicima i turističkim zajednicama prvo krenuli u biznis, podigli vidljivost na Googleu čak 662% u odnosu na 2014 godinu. „I Krčka biskupija nam je ušla u projekt i podržala nas financijski “, hvali se Weinpert.

„Turističke zajednice nas podržavaju, pa i financijski, s iznosima od 3000 pa do 30-ak tisuća kuna. Bili smo i još uvijek smo podržani od strane Microsoft Tribes programa, koristimo njihove servere koje su nam dali na korištenje pet godina jer su prepoznali potencijal projekta“, objašnjava ambiciozni osnivač projekta kojeg opisuje kao digitalni, osobni turistički vodič.

Pointers odnedavno omogućuje i virtualnu šetnju nekim od najljepših hrvatskih plaža, a korisnici su, kaže Weinpert koji je taj novitet predstavio u srijedu na Bačvicama, oduševljeni. Trenutno nude snimke iz Splita te s Paga, Hvara i Krka, a aplikaciju će dopunjavati i s drugim VR snimkama iz Dalmacije, ali i popularnih restorana i 'beach' barova.

Kaže da je prošle godine, kad su se bavili samo Krkom, 130 tisuća ljudi koristilo razne sadržaje Pointersa kroz njihovu internetsku stranicu, a ove godine očekuje barem pola milijuna jedinstvenih korisnika.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
27. prosinac 2025 05:46