OPTIMIZAM

PULA JE SPREMNA ZA SEZONU Lani ostvareno više od dva milijuna noćenja, ove godine namjeravaju potući taj rekord

 
Boris Miletić
 Bruno Konjević / HANZA MEDIA

Pula je lani ostvarila prvi put u povijesti nešto više od dva milijuna noćenja i taj rekord namjerava potući i ove godine. Rečeno je to prede sam Uskrs i veću navalu turista na jučerašnjoj Skupštini Turističke zajednice Pule.

Prema predstavljenim podacima, u 2017. godini Pulu je posjetilo 403.114 turista koji su ostvarili ukupno 2.079.864 noćenja. Riječ je o 16 posto više dolazaka turista i 19 posto više noćenja, usporede li se rezultati s onima iz 2016. godine. S druge strane, na razini županije, u Istri je ostvareno ukupno 27.509.128 noćenja, u čemu Pula sudjeluje sa 7,5 posto, što ukazuje na pozitivan trend rasta budući da je u 2016. sudjelovala sa 7 posto udjela.

„Vjerujem da će ovi sjajni rezultati i u budućnosti biti iznimni. Naš je zajednički cilj maksimalno produžiti turističku sezonu, odnosno postići turističku godinu“, istaknuo je predsjednik Turističke zajednice Grada Pule Boris Miletić.

Direktorica TZ-a Sanja Cinkopan Korotaj koja je navela kako je Pula postala nadaleko poznata destinacija zahvaljujući brojnim kvalitetnih manifestacijama kojih je u prošloj godini bilo još i više nego u 2016. godini.

„Pula je nastavila svoj uzlazni trend kao destinacija manifestacija. Već tradicionalne manifestacije, kao što su Visualia, Dani antike, Spectacula Antiqua, glazbeni festivali Outlook i Dimension, Sajam knjige u Istri i niz drugih, rastu iz godine u godinu, ne samo programski, već i po broju posjetitelja. Vjerujem kako će nam turistička sezona koja je pred nama donijeti još bolje rezultate“, istaknula je Cinkopan Korotaj.

U Istri 25.000 turista za uskrsne blagdane

Za uskrsne blagdane, odnosno od 30. ožujka pa sve do 2. travnja u Istri će boraviti oko 25.000 turista koji bi trebali realizirati oko 100.000 noćenja. Svoja će vrata za prvu veću navalu gostiju nakon novogodišnjih blagdana, čime se otvara turistička godina, imati tridesetak velikih hotela te isto toliko manjih obiteljskih, ali i desetak kampova. Istodobno Valamarovi kapaciteti na otoku Sveti Nikola kraj Poreča skroz su zakupljeni kao i fažanski kam Bi Village gdje boravi šest tisuća britanskih studenata.

- Za Uskrs očekujemo za pet do sedam posto lošiji rezultat u odnosu na lani. Razlog tome je dva tjedna raniji Uskrs. Naime, naša ključna emitivna tržišta, a govorimo o Italiji, Austriji i Sloveniji, a djelom i Njemačkoj, iskoristit će priliku za zadnji skijaški odmor ove sezone u svojim destinacijama ako još uvijek bude snijega. Ali zato očekujemo bolji ožujak i svibanj, a konsolidirani rezultat krajem lipnja reći će nam kakva je bila predsezona, kazao je direktor istarske Turističke zajednice Denis Ivošević. Što se tiče glavne ljetne sezone očekuje dobar rezultat kao što je to bio slučaj i lani.

- Očekujemo da ćemo imati bolji turistički promet za jedan do jedan i pol posto u odnosu na lani kada smo imali rekordne brojke. U zadnje tri godine rasli smo po stopi od sedam i 10 posto. Dakle, vršni su mjeseci u Istri optimalno popunjeni, sve naše marketinške aktivnosti izvode se sada za pred i posezonu. Posebno smo se okrenuli novim avio linijama i onim tržištima koja relativno brzo mogu prepoznati našu ponudu i aktivnosti. U avio biznisu najviše smo se okrenuli Njemačkoj, Francuskoj, Skandinaviji i Velikoj Britaniji, a kada je u pitanju auto prijevoz Austriji, Sloveniji i Italiji, Poljskoj, Češkoj i Slovačkoj, istaknuo je Ivošević. Dodao je da su i dalje glavni aduti Istre van sunca i mora gourmet i aktivan odmor.

- Želimo Istru promovirati kao destinaciju gdje se odvija zdrav život uz dobru hranu koja ima velika pozitivna svojstva za psihofizičko stanje čovjeka, a nakon toga se ta energija treba potrošiti kroz sportske aktivnosti, zaključio je Ivošević. (Barbara Ban)

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. travanj 2024 12:18