BEČ - Muzejski interes za šezdesete ne silazi s repertoara europskih izlagačkih kuća. O tome svjedoči i nedavno postavljena izložba u bečkom Kunsthalleu pod nazivom “Tropicália - šezdesete u Brazilu”. Nakon podrobne analize psihodeličnog vremena u anglosaksonskim prijestolnicama (“Ljeto ljubavi”, 2006), pa utjecaja punk kulture na likovnu praksu diljem svijeta (“Punk/No One Is Innocent”, 2008), austrijska se institucija okrenula egzotičnijem odredištu - Latinskoj Americi, točnije, divljoj i temperamentnoj sceni Rio de Janeira. I ta je scena, u ozračju kontrakulturne klime, tražila modele drugačijeg umjetničkog ponašanja, neobaveznog i subverzivnog istodobno te imunog na komercijalni učinak rekvizita koje je ostavljala za sobom. Njezine markantne figure - Hélio Oiticica i ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....