Pravo je čudo što smo punih 14 godina morali čekati na četvrto izdanje „Jurskog parka“, no ovo je zbilja bilo u zadnji čas. Kao što su nekad Rimljani gradili ceste da bi osigurali kontrolu nad svojim golemim imperijem, tako je i Hollywood posijao mrežu multipleksa od Ria de Janeira do Moskve i Beijinga, kako bi povećao svoje prihode, samo što mu je sada trebala atraktivna roba koju bi ugurao u ta luksuzna filmska svetilišta. Brandovi i franšize osobito su na cijeni, a u tom je kontekstu „Jurski park“ posebna dragocjenost: nije bez vraga 1993. zasjeo na prvo mjesto najkomercijalnijih filmova svih vremena i održao se tu pune četiri godine. Istina, to jedan od rijetkih serijala čiji je svaki nastavak zarađivao manje od prethodnoga, no to baš i nije takav problem kada se uzme u obzir da je ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....