PIŠE JURICA PAVIČIĆ

MAMMA MIA Ono što očekuje, publika će dobiti: još jednom besmrtne hitove ABBA-e popraćene plesnim točkama i živim bojama gotovo neprepoznatljivog Visa

U “Mamma Mia: Here We Go Again” fabula je doista autorima bila posljednja briga, jer, ovo je film u kojem priča ima samo jednu svrhu: da nas kako-tako odvede od songa do songa
U “Mamma Mia: Here We Go Again” fabula je doista autorima bila posljednja briga, jer, ovo je film u kojem priča ima samo jednu svrhu: da nas kako-tako odvede od songa do songa

Fenomen ABBA-e spada u one pop-kulturne fenomene koji su neraskidivi od vremena u kojem su nastali. ABBA je u mnogo čemu čedo 70-ih - čedo posljednje velike dekade “welfare statea” i liberalnog seksa, posljednje dekade u kojoj još neće postojati AIDS, ali će zato postojati sjevernoeuropska država blagostanja, antibebi pilula i dvotjedni godišnji.

Upravo zato, muzika ABBA-e bila je i u velikoj mjeri ostala terasaška muzika, muzika mediteranskih diskoteka u kojima galebari vrebaju skandinavske pustolovke.

Nije stoga čudo što su tvorci mjuzikla ABBA - Britanka Catherine Johnson i švedski skladateljski duo Andersson i Ulvaeus - dramatizaciju songova ABBA-e osovili upravo na tim dvama sastojcima. Prvi od njih je nostalgija za 70-ima kao dobom promiskuiteta i slobode. Drugi je, ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 03:34