Fight Club 8 na Umaginationu: glazba i mediji

Je li stanje alarmantno? Jesu li hrvatska urbana i nova glazba premalo zastupljene u medijima? Koji je razlog današnjoj medijskoj prezentaciji glazbe? Kakav je međusobni utjecaj medija i glazbene scene?
Je li stanje alarmantno? Jesu li hrvatska urbana i nova glazba premalo zastupljene u medijima? Koji je razlog današnjoj medijskoj prezentaciji glazbe? Kakav je međusobni utjecaj medija i glazbene scene?

Kako se današnja glazbena industrija odnosi prema medijima i kako se mediji koji prenose novosti i informacije iz glazbene industrije odnose prema njima pogledajte na osmom Fight Clubu koji će se u sklopu Umagination festivala održati 3.6.2011.

Pitanja su: Je li stanje alarmantno? Jesu li hrvatska urbana i nova glazba premalo zastupljene u medijima? Koji je razlog današnjoj medijskoj prezentaciji glazbe? Kakav je međusobni utjecaj medija i glazbene scene?

Sudionici su Ninoslav Jovanović, Ivana Nobilo i Tamara Terzija VS. Matija Babić, Edo Bočkaj, Daniel Berdais i Neven Kepeski, a moderatorica Mirela Priselac Remi.

Live stream pratite na Dnevnik.hr

VIDEO: Fight Club 6: šefovi u IT industriji - žene protiv muškaraca

Prvi ovogodišnji Fight Club, a 6. u nizu od nastanka, donio je novo sučeljavanje na razdjelnici svjetova. Iako bi smo ga mogli nazvati "Il' si muško, il' si žensko", službeni mu je naziv "Šefovi u IT industriji - žene protiv muškaraca". Sukob šefica i šefova održan je u Rovinju, u sklopu WinDays Business konferencije, 07. travnja 2011., u 1800.

Sudionici Fight Club 6 bili su Sanja Đekić iz tvrtke Publicis Digital, Renee Saboti Slovenc, direktorica marketinga Combisa, i Hrvoje Bujas, suosnivač i CEO Gohome. Da ne bi došlo do pravog, fizičkog obračuna brinuo se moderator Petar Pavić iz Europa Digital/EPH. Kao i svaki put do sada, pripremljene su i antistres loptice za razmjenu i obranu argumenata.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
15. kolovoz 2025 11:45