ZAGREB - Publika je zasigurno bila zbunjena kad su se 70-ih godina prošlog stoljeća pojavili prvi albumi Egberta Gismontija na tek pokrenutoj njemačkoj etiketi ECM. Dobro, free jazz, fusion i avangarda bili su zaštitni znak ECM-a od početka, no Gismonti je već svojim prvim ECM albumom Dance das Cabecas (Ples glava) pokazao da ima vlastiti rukopis.
Ovaj Brazilac koji je klasično obrazovanje počeo prije škole učeći klavir, već s dvadesetak godina otišao je u Pariz učiti aranžiranje i analizu kod Nadje Boulanger, a kompoziciju kod Jeana Barraquesa, Schönbergova učenika. Krajem šezdesetih vraća se u Brazil, gdje u to vrijeme već na sve strane divlja jazzirana samba. Gismonti se također počinje zanimati za autohtonu brazilsku glazbu, ali ne za razuzdane ritmove karnevala, ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....