Klasična domaća drama, “Romanca o tri ljubavi” Antuna Šoljana, doživjela je, u režiji Borisa Svrtana, brodolom u zagrebačkoj Gavelli. Naime, redatelj je djelo pročitao s nerazumijevanjem pa glumci na sceni iskrsavaju kao recitatori, a ne kao akteri. Prije svega, Svrtan je predstavu lišio strasti i erotike, a mimo njih ovo djelo umire od dosade.
Naime, Šoljan naglašavanjem spolnosti protestira protiv sivog socijalizma i, općenito, gluposti i krutosti vlasti i poretka, te se ovo djelo ne može igrati kao dječja predstava gdje mladi glumci glume tako kao da glume studente glume.
U situaciji gdje se Gospa napokon dokopa ključa za svoj pojas nevinosti, izrađen voluminozno poput oklopa, ne događa se ono što bi svatko zagrijan za predstavljanje očekivao: Gospa pred nama otključav...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....