Medeja na Lovrijencu privlači zbog Helene Minić Matanić u naslovnoj ulozi. Glumica na vrhuncu kreativne moći, duhovitost iskazana u užasu ranjene duše, fin humor. Sama režija pak je luđačka košulja za glumce. Redatelj Martin Kušej, među boljim njemačkim, ovdje naprosto glumce podvrgava postupku koji je neizvediv kao uvjerljiv.
Oni paralelno igraju tragične junake i suvremene dramske, kao da serviraš juhu sa sladoledom. Medeja Simona Stonea jest građanska mračna drama, u kojoj je Medeja obična žena, sa svojim strahovima i psihologijom. Medeja Heinera Müllera pak zadržava tragički modus, ona je napukla, ali ipak i dalje bliža Euripidu nego suvremenom dramskom prikazu čovjeka.
Slom pod teretom rastave
Znači, glavna glumica prvo nas uživi u radnju čisto psihološku, gdje...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....