KAZALIŠNA KRITIKA

KAKAV JE BIO MIKI MANOJLOVIĆ U ZAGREBAČKOM HNK Unatoč odličnim momentima Kralj Lear je trom i neujednačen

Kralj Lear redatelja Janusza Kice u zagrebačkom HNK nije ostavio naročit dojam na premijeri. Možda je to bilo njegovo najgore moguće izdanje, ali režija je ispala troma, gluma neujednačena, a prizori neživi.

Bilo je momenata odličnih, izvanredna je scenografija, precizna i dramaturški pogođena glazba Tamare Obrovac, koja nosi slutnju hladnog kraja, i jasno je što se pokušalo režijom: dati gotovo lirskoga kralja, osamljenika po sebi i dušu pomućenu već odavno te s pomoću njegova bivanja ocrtati svevremensku ljudsku okrutnost, sebičnost i pohlepu, gorivo većine ostalih likova, a Shakespearea, u tečnom novom prijevodu Lade Kaštelan, još jednom otkriti kao suvremenog pisca.

Kritičan kraj

Miki Manojlović igra toga kralja tako dakle da je ovaj već odustao od životne bor...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 05:56